nedelja, 12. september 2010

Nadine lepotice

Evo mene, pa sem spet tu pod hribi!!!
Ne, na morju me nista odpihnila močni jugo in burja, tudi dež me ni odplaknil :)
Povem vam, v pregovorno sončni Dalmaciji je bilo enkratno, čeprav nič prav poletno ...
Nisem prepričana, če bodo slikce z robinzonskih počitnic kdaj ugledale luč mojega bloga, moram pa z vami delit razkošje istrskih dipladenij, ki razveseljujejo mojo prijateljico v Vodnjanu. Za Rajetom sva jo obiskala pred odhodom na jug.

Nada ni le odlična vrtnarka, ampak tudi izvrstna kuharica :)

To je bil slasten uvod v morsko kuharijo prihodnjih dni ...

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

No, pa ste se le vrnili, ga. Ruth.
Pogrešala sem vas, oz. vaše objave.
Moram vam povedati, da sem si v knjižnici nabavila vaše tri knjige. Pa sem bila na ta način v stiku z vami. Se veselim vaših slikic in besedil. lp

tamara pravi ...

Dobrodošla nazaj!
Ravno prejšnji teden, med prebiranjem Cvetočega veselja na okenskih policah, sem se spomnila na ga.Nado in njene rožice, katere slik nisem letos še nič zasledila. No, čudovite, kot vedno.
lp