torek, 12. julij 2011

Huuuda ura!

So to nočne moraste sanje?
Ne, ko sem se zbudila, sem skozi okno nemočno strmela v rastlinski masaker ...
Ob neurjih se je zgodilo že marsikaj, a da odtrga skoraj več kot "pol balkona" rož, tega pa še ne.







 O škodi, ki so jo utrpele rože na drugih koncih našega doma raje ne govorim ...

12 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Zalostno,tega se vsi najbolj bojimo.
Upam, da boste lahko resila cim vec teh bogih rozic.
Lep pozdrav in vse dobro
Beba

Anonimni pravi ...

Groza! Toliko ljubezni se vloži v rožice, potem pa jih narava v nekaj minutah uniči!
Sem že doživela podobno situacijo.
Upam, da jih bo moč vsaj malo rešiti. Srečno!
Leja

Anonimni pravi ...

Res groza, včeraj je pihalo kot za stavo. Tudi jaz sem hitela privezovat korita na ograjo.Joj, kako te to razžalosti. Toliko truda! Upam, da boste uspešno odpravili posledice.
pozdrav, Helena L.

Helena Golenhofen pravi ...

Ravno včeraj sem se smilila sama sebi, ko sem morala zavreči nekaj rožic, ki so podlegle (tuji) dopustniški oskrbi. Ampak, tvoje slike, Ruth, so dosti bolj grozne in znova dokaz, kako močna je narava. Ko sem se zvečer vozila domov, sem videla, da so na Gorenjskem nevihte, pa tudi veter je močno pihal. Ojoj, uboge rožice in ostale rastline.

LP
Helena G

Sonja pravi ...

Ojej, tole pa hudo zgleda. Je kar težko gledat, še posebej, če veš, koliko ljubezni je vloženo v kombiniranje rastlin in vzdrževanje.
Upam, da se bo dalo kaj rešit.

Anonimni pravi ...

Drek, meni je tudi stolklo rožice, pa tko sem se veselila prihoda ocenjevalne komisije. Kaj čmo...

RUTH pravi ...

Drage moje.
Rožicam žal ni pomoči, tale balkon bo sameval do druge pomladi ...

Mojca pravi ...

Ojoj...tako rada pogledam vaš blog, in vaš prečudovite rožice. Upam, da ji boste lahko čimveč rešila. Sem bila lani v neurju s točo in je bilo res res grozno, in očitno je vsako leto več tega :( Lep pozdravček

K pravi ...

Najprej fotke toče s Kozjanskega in celjskega, zdaj tvoje ... uh uh uh! :(

VANJA pravi ...

Oooo šit, to pa je masaker!!! Kakšna škoda teh prelepoh rožic!

Anonimni pravi ...

Kar ne morem verjet, da je kaj takega možno. Za zjokat...
Upam, da se ne bo leto nadaljevalo v tem stilu.
lp Al1

Anonimni pravi ...

Draga gospa Ruth, žal mi je da je narava tako grdo zmasakrirala vaše rožice. Čeprav bo balkon sameval, bo v srcih še vedno poln cvetočih rožic...