torek, 5. junij 2012

Poklicno deformirana

Kakšna sem - namesto, da bi uživala ob zasaditvah, ki sem jih "zakrivila" pred leti, gledam le to, kaj vse bi bilo treba uredit.
Na zgornji sliki vidimo čudovit pahljačasti javor, ki pa je dobil družbo podlage. Če zelenega dela ne bodo odrezali, bo čez nekaj časa izpodrinil žlahtnega.
Levo do vhoda v računovodski servis sta se čudovito razrasla iglavca - stebrasta tisa in japonski macesen 'Diana'. Očitno pridejo iz lepotnega studia in skrivenčeno lepotico uredijo :)

Najbolj me je presenetil tulipanovec. Tako dobro se spomnim, kako majhno drevo je bilo ob sajenju.
Danes pa v polnem cvetju ...

Verjetno veste, da to drevo lahko obrezujemo. Pogosto ne želimo vej do neba.


No, ob parkirišču sem našla še dva primerka, ki kličeta po obrezovanju.

Pisanolistni javor jesenovec je pod nogami "ves kosmat".

Enako velja za povešavo okrasno jablano. Pri cepljenem delu izrašča kopica močnih vej.

Prav nobene, ama res prav nobene pripombe pa nimam nad vrtnicami 'Leonardo da Vinci' :)

Uganete, kje sem preživela del današnjega dne?




Popoldne pa sem delala na Gorenjskem in večerjala v najboljši restavraciji, v kateri streže moj najodličnejši kuhar. To je Domadoma!



Ni komentarjev: