torek, 8. januar 2013

Jungle Marathon Film


18 komentarjev:

Anonimni pravi ...

superwoman!

Anonimni pravi ...

Čudovito....
Škoda, da je kruta usoda tako hitro prekinila življenjsko pot tako izjemne osebe....

Anonimni pravi ...

Jaz pa še kar jočem, ne morem doumet...

Anonimni pravi ...

Carica ni kaj. Res je šla prezgodaj, je pa izkoristila svoj čas tako kot ga mnogi od nas ne bomo, pa če dočakamo 100 let.
Vsem domačim objem in pogumno naprej. Vem, da bi tako želela tudi Ruth.

Mojca

Anonimni pravi ...

Veliko nas gospe Ruth ni poznalo od prej,ampak šele iz vseh teh prispevkov.....a za moje pojme je bila največja osebnost in športnica vseh časov.Znala je živeti polno življenje in dajati drugim.Hvala vam za prečudovite fotografije in video posnetke.Verjemite ,da jih gledamo z solzami v očeh.Sožalje!

Edi Drobež pravi ...

Ruth HVALA da sem te lahko spoznal, izjemno žensko, ljubiteljico lepega in športnico...
Tvoje nageljne na našem ganku občuduje vsak mimoidoči. Naj ti cvetijo rožice tudi v nebesih.
Domačim pa iskreno sožalje

Anonimni pravi ...

hvala Miha, z veseljem pogledamo ...
Res ste lahko ponosni nanjo. spremljala sem njeno pot, jo občudovala. Pri zadnjem maratonu v Braziliji pa sem se spraševala, ali je to res potrebno ... Očitno je to potrebovala, je bilo del nje in nam navadnim smrtnikom včasih nerazumljivo. Ob njej pa smo tudi mi dobili spodbudo, da smo si upali malo več:)Neverjeten je njen optimizen, ko se je znala v najtežjih trenutkih pohecati tudi iz sebe(Spartatlon). Mislim pa, da si tako pot lahko privošči nekdo, ki ima vso podporo od svojih, torej brez vas domačih tudi njenih uspehov in podvigov ne bi bilo, torej velja občudovanje in zahvala tudi vam.
Vse dobro!

Anonimni pravi ...

Ruth! Vi ste mi dokazala, da človek lahko doseže puno i još, res, zdaj vem, imam upanje, da se to tu dogaja. Vlili ste mi moči in vzgona, zdaj, ko sem čisto na tleh.
Izjemna ženska.

Sožalje družini. :'((

Anonimni pravi ...

Draga Ruth!
Tako kot tu na filmčku, te je bilo čudovito, čeprav z grenkobo, gledati včeraj v TV oddaji.
Domači, vse dobro, tudi kužku.
Andreja

Anonimni pravi ...

ne morem verjet, da je kruto usoda posegla vmes - rada sem pokukala na njen blog, saj sem našla tu polno optimizma, ki nam mnogim manjka.
vsaka beseda tolažbe je odveč, saj ne more nadomestiti ljubljene osebe; živi naj naprej v vaših srcih in mislih ... nekoč nekje, se boste spet srečali!
upam, da bo dik še dolgo živel z vami,
objem vsem!

Anonimni pravi ...

Hvala Vam za slike,spomin na Ruth zbledel ne bo,prehitro njeno bilo je slovo! Diku vse dobro. J.

Anonimni pravi ...

Enostavno sem brez besed ( pa sem tudi jaz vse življenje športala) ampak tole,tale volja moč, energija,
pogum,zraven pa še vedno takoo širok nasmeh (jaz bi sigurno klela),ko gledaš ta vido ni potrebno nobenih besed. To o človeku pove vse.Bila je enkratna,tudi v primerjavi z moškimi tekmovalci (zraven pa še vedno tako drobna, ženstvena in tisto seksi krilce)Celemu svetu je pokazala, kaj ženske zmorejo, tiste vsakdanje,a neustrašne. V končni fazi slavospev slovenski punci.Hvala ti Ruth in hvala družini in vsem, ki so ti znali stati ob strani.
LP M.

Anonimni pravi ...

Mama z velikim Vi.

Posejala, sejala in seje , da zmoremo.

Hvala

Anonimni pravi ...

Zagotovo bo Ruth velika inspiracija zame do konca mojega življenja. Hvala

Anonimni pravi ...

Mnogo prezgodaj!Ne morem razumeti.Izjemna ženska!Hvala Ruth!

Anonimni pravi ...

ruth ti si dasa, pogledala ponovno...moč žensk, da lahko, zmoremo

od srca hvala

pelargonija19 pravi ...

Bravo, Ruth. Še danes sem rada pogledala filmček, čeprav z grenkm priokusom. Veselje nam tokrat vzbujata Miha in Matej. Bravo tudi njima.

Vladuška pravi ...

Lepa :)