ponedeljek, 31. december 2012

Zadnja pot do sonca

Vedno je delila z vami. Tokrat zadnjič...
 
27.12.2012 ob 3:08:32
































27.12.2012 ob 8:27:47

29.12.2012
 
Hvala vsem ki ste jo pospremili, tako ali drugače, na njeni zadnji poti.

72 komentarjev:

Anonimni pravi ...

O Ruth, solze tečejo, tečejo...
ema

Anonimni pravi ...

Sem razmišljala, kot najbrž še marsikdo, da ji na tej poti najbrž ni uspelo ujeti vzhoda....in ko sem videla slike, mi je na en čuden način odleglo-videla ga je!!!!! Čeprav me tišči v želodcu ob gledanju slik....in oči pečejo...sem vesela, da je prišla do sonca. Moja draga Ruth, tudi to jutro si mi bila prva misel...in pijem kavo in kot že toliko let....berem tvoj blog. Najbrž zadnjič....Pogrešala te bom. Irena.

Anonimni pravi ...

Ruth!kot vsako jutro-najprej odprem tvoj blog. a tebe ni. a za večno boš v naših srcih. Pozdrav v raj!

urška pravi ...

oddahnilo se mi je, ko sem videla, da je sončni vzhod doživela. in zdaj ga živi. dragi domači, iskreno sožalje. naj se vam nasmiha in vas boža s sončnimi žarki.

Anonimni pravi ...

Spoštovani,
iz srca sem vam hvaležna, ker ste objavili te prečudovite fotografije z njene zadnje poti. Nedvomno je bilo to za vas zelo težko.
Vaša žena je bila enkratna in neponovljiva, in se me je s svojim blogom dotaknila v najgloblje kotičke mojega bistva. Čeprav tudi samo preko računalnika, sem iz njenih fotografij črpala mir in lepoto narave in se grela ob ljubezni, ki ste jo živeli v vaši družini.
Iskreno sožalje družini in prijateljem. Pošiljam vam topel objem in sem v mislih z vami.

VANJA pravi ...

Pogrešali bomo tvojo neskončno pozitivno energijo.
Počivaj v miru!

Anonimni pravi ...

NEPOMNLJIVO!!!
Hvala domačim, da delite njene zadnje fotografije z nami, ki smo jutra začeli s prebiranjem njenega bloga. Tako LEPO in KRUTO!
Nikdar je ne bom pozabila! Naj počiva v miru!
Irena

Anonimni pravi ...


Hvala ti Raje.Se vedno se neznam poslovit...

Anonimni pravi ...

"Zložila je svoja krila,
se skrila vanje
in se naslonila na rob neba.
Zdaj sanja angelske sanje,
nanjo pada zlata tema."
Tone pavček: Angeli

Ruth, mogoče si angel, mogoče si zvezda.
Ampak vse to si bila že na tem svetu. Naj ti bo lepo tam nekje...
Zdenka

Staša pravi ...

Globoko pretresena sem odprla tele strani. Solze lijejo. Draga Ruth ureja sedaj nebeške gredice. Ponosni ste lahko, da ste jo imeli.

Anonimni pravi ...

Hvala, hvala, in še enkrat hvala.Sploh ne najdem besed,da bi napisala kako mi je pri srcu,ko gledam še zadnje posnetke,kako zelo jo bom pogrešala in nikoli pozabila.Počivaj v miru. Emilija

Darja pravi ...

O, kako jo pogrešam, vsak dan.
Bila je svetloba dneva.

Darja.

Anonimni pravi ...

Draga Ruth! Bila si in boš ostala v naših srcih kot izjemna ženska, dobra žena in mati, svetovalka in poznavalka vsega lepega. Tvoja energija nas je dvigala. Naj bo v tolažbo vsem tvojim, da nas je veliko, ki globoko sočustvujemo z njimi!

Vanda

Anonimni pravi ...

Dragi Njeni, posnetki lepši kot kdajkoli. Iz srca hvala tudi z moje strani, da ste to objavili. Solze pa kar tečejo in duša boli in kliče...
Moji so sedajle na poti proti Lipanci, jaz pa ostajam tu, da izpojem svojo žalost.
Ostanimo povezani med sabo z Njeno ljubeznijo, ki jo je zasejala.
Andreja Š. L.

Anonimni pravi ...

Draga Ruth!

Hvala za vse prečudovite fotografije, katere si delila z nami. Žal so te zadnje.
Pogrešli te bomo, pozabili pa nikoli. Bila si izjemna, čudovita ženska. Počivaj v miru.

Špela

Barbi pravi ...

Ne predstavljam si, kako je vam, domačim, težko ob teh ponsetkih, ker sem jih že jaz gledala s solzami v očeh. Njeni zadnji trenutki so bili prečudoviti in kot je živela s soncem, se je z njim tudi poslovila.

Hvala za to objavo. Verjamem, da boste Ruth za vedno nosili v svojih srcih.

Anonimni pravi ...

Sejala si neizmerno voljo do življenja, polna optimizma in vedno novih poti do sonca... a ravno sonce ti je skrajšalo pot, ki smo jo tako radi delili s teboj.
Pokazala si kaj zmore volja, da lahko zmore tudi ženska, zato ti še enkrat hvala, ostala boš v naših srcih! Ponosni smo da smo te poznali! Sočustvujemo s tvojimi dragimi. Počivaj v miru.

silvi

Anonimni pravi ...

Pravijo, da je veselja vedno več, če ga delimo, žalosti pa vedno manj...upam, da vam je vsaj malo v tolažbo, da smo v mislih z vami in da o Ruth vsak lahko iskreno pove samo najboljše.
Nadaljujte, sebi v tolažbo in nam v veselje...Ruth bi se s tem strinjala!

Iskreno sožalje!

Anonimni pravi ...

Hvala za te posnetke. Iskreno sožalje.
Kot da je vedela, da je kratkost življenja njej usojena, je uživala to življenje na polno. To ste čutili njeni domači, pa tudi mi, takole preko virtualnega sveta. Takšne volje in pozitivizma še nisem videla pri nobenem človeku.
Naj počiva v miru!

Unknown pravi ...

Draga Ruth,
Počivaj v miru. Pogrešala bom tvoje čudovite prispevke na netu.
Objem v raju,
Ana

Unknown pravi ...

Pogrešala bom tvoje besede,
pogrešala tvojo moč, upanje.
Pogrešala tvojo hrabrost in pogum.
Pogrešala tvoje sonce.
Hvala ti, Ruth za vse to.

Počivaj v miru.
Sabina Lakner Skok

Anonimni pravi ...

Kako boleče je gledati te njene prečudovite slike ko veš, da je to zadnjič.
Nikoli te ne bom pozabila Ruth.

Magda Podlogar

Anonimni pravi ...

Ruth in Raje sta uspela ustvariti močno družino, njuni otroci so zgled samostojnosti in neodvisnosti, ki bodo gotovo nadaljevali življenje po zgledu svojih staršev. Na nek način bo Ruth vedno živela z njimi. Tako kot bo živela tudi v vseh vrtovih, ki ji jih je uspelo zasnovati. Veselila sem se letošnje pomladi, ko bi Ruth ustvarjala tudi pri nas. Žal nam to ni uspelo, bom pa poskušala slediti njeni filozofiji in upam, da mi bo vsaj kak detajl, ki jih je imela tako rada, uspel.

Iskreno sožalje družini. Ruth bo vedno v vas.

Anonimni pravi ...

Čar življenja je, da ne veš kdaj, kje,kako...Izkoristi kar ti je dano!
Ta blog je bil moje redno branje on Ruthinega prečkanja SPP.
Hvala RUTH za vse kar si mi dala. Pogrešal te bom.
Hvala tudi Vam za njene zadnje fotografije. Veliko nam pomenijo.

Anonimni pravi ...

Draga Ruth!

Bila si eden največjih sončkov na zemlji. Verjamem, da boš zdaj med najsvetlejšimi zvezdami na nebu.

Teci, teci Ruth....

Preštej vse zvezde na nebu in nam pošlji malo pozitivne energije tudi od tam zgoraj.

Z vsem spoštovanjem in mislijo nate,

Urša

Neza pravi ...

Ljuba Ruth, jokam
in skoz solze gledam tvoj smeh.
Vem, da ni nikoli ugasnil.
Se vidimo spet v soncu.
Rada vas imam vse. Hvala. V mojem srcu boste vedno.
Neža

Banja Luka pravi ...

Nedavno sam otkrila njen blog, uzivala u njenim slikama, energiji, radosti, njenoj ljubavi prema planinama, prirodi, zivotu. Iskreno mi je zao, iskreno saucesce njenoj porodici. Ostacu na njenom blogu sigurno dugo, dugo i vjerovati da je sa nama!

Anonimni pravi ...

V globoki bolečini jokam, jokam ob teh fotografijah..... Izrekam neizmerno hvaležnost in zahvalo, da smo lahko del tudi teh zadnjih posnetkov.....

Vedno bo z nami, in mi z njo ter z vami.... v bolečini, spominu ljubezni.....

Albina Š.

Unknown pravi ...

Kar težko mi je gledat te prečudovite fotke. Kar solze mi tečejo, pa se osebno z njo žal nisem srečala, ne v hribih, ne v privat življenju. Zadnja fotka me je še najbolj ganila, verjetno,ker je zraven dodan še čas fotkanja.Hudo mi je, ker sva imeli podobne konjičke. Pogrešala bom njene vrtnarske nasvete na TV... Kar brez besed sem naenkrat ostala.
Dragi svojci, sožalje ob izgubi vaše drage Ruth!

Anonimni pravi ...

Ko imaš nekoga rad, ni razdalj in ni slovesa..je samo ljubezen.
Iskrene sožalje vsem Vam, Njenim.

Anonimni pravi ...

Draga Ruth!

Občudovala sem Te. Tvoje podvige, pozitivno energijo, ljubezen do narave, ljubezen do življenja, povezanost Tvoje družine...
Ne bom Te pozabila!

Iskreno sožalje družini!

Pia

Anonimni pravi ...

Hvala vam za te posnetke. Ste veliki ljudje z velikim srcem.
Pogrešala jo bom.

Maja

Anonimni pravi ...

Draga Ruth, nisem te osebno poznala, vendar si mi ob prebiranju Tvojega bloga dnevno vlivala energijo, pozitivizem in dobro voljo. Iz srca hvala njenim domačim, da so nam omogočili, da se na nek način tudi mi poslovimo od Tebe...

Anonimni pravi ...

RIP Ruth, tam nekje med zvezdami!

Anonimni pravi ...

Nimam več besed,vse je bilo zapisano že pred mano.. ostaja samo ena velika žalost in praznina tudi za nas, ki te draga Ruth poznamo samo preko bloga. Hvala vam, da ste deliti svojo življenjsko pot z nami ...Pogrešali vas bomo

Anonimni pravi ...

Bila si in še vedno si neverjetna vzornica in vedno se te bomo lepo spominjali.... Zares sem vesela da je bil tvoj zadnji sončni vzhod tako čudovit. Počivaj v miru in naj bodo noge lahke vse do nebes!

Sožalje vsem bližnjim, ki ste zgubili tako čudovito osebo!

iris-irena pravi ...

s težkim srcem se pogledala njene zadnje čudovite posnetke - hvala, da ste omogočili, da jih vidimo.
njen zadnje sončni vzhod ....
pogrešala bom njen blog, njene objave... njeno pozitivnost.
še enkrat - iskreno sožalje

Anonimni pravi ...

Še vedno se mi zdi neresnično. Kot nočna mora.
Kje bomo sedaj črpali vso pozitivno energijo, lepote sveta- vsem dosegljive: lepe besede, igra svetlobe ob začetku in zaključku dneva, med dnevom pa čudovite rožice, vrtove, potoke,življenje v lepo urejeni družini,...
Še vedno bom vsak dan šla na Ruthin blog in obujala spomine nanjo. Pogrešali jo bomo vsi, saj nas je imela tako prikupno rada!
Naj počiva v miru, ta naša zvezdica!

renata pravi ...

kot so zapisali mnogi pred mano je tudi meni nepopisno hudo, niti misliti si ne morem kako je šele vam. hvala raje, pia, jan in miha, da ste z nami delili tudi njeno zadnjo pot navzgor. ruth bo tudi v mojem srcu živela naprej, vsak izlet v hribe bo spomin nanjo in vsak pogled proti triglavu. tako kot sem rekla v četrtek zjutraj, ko sem pogledala proti sončnemu triglavu, predno me je na pokljuki ujela novica o njeni nesreči: ruth je bila gotovo že zjutraj gor. počivaj v miru, ruth.

Stephanie pravi ...

Dear Ruth, you will be greatly missed. Thank you for your inspiring stories and wonderful pictures. RIP.

Anonimni pravi ...

ooo večna zvezda na nebu...res tečejo solze ob gledanju slik...močno te pogrešamo...a vedno boš ostala z nami..

Anonimni pravi ...

že vrsto let je bil moj dnevni ritual klik na vašo prečudovito stran.
zame ste bili ga.Ruth vsega občudovanja vredna oseba: kot mati, žena, prijateljica, vrtnarka, ljubiteljica živali...
svečka gori, solze tečejo.
posadite v svojem novem raju kakšno rožico še zame.
milena

Anonimni pravi ...

Pa naj še kdo reče, da en človek ne more nič spremeniti. Ruth je dokazala, da se z ljubeznijo in veseljem naredi čudeže ter spreminja ljudi in svet. Vzemimo si jo za vzgled. Hvala ti Ruth. Naj te Najvišji sprejme večne vrtove. Sožalje družini.

Jože

Anonimni pravi ...

Ko sem Rut pred let prvič srečala, me je pretresla s svojim neverjetnim odnosom do rož... Kako je govorila o njih! Kot o nadvse ljubih, živih bitjih ... Z neko milino v glasu. Kadarkoli sem se kasneje spomnila nanjo, vedno sem videla njen nasmeh in slišala njen glas. Zelo živo.Tudi zdaj ...To se ne more kar tako izgubiti ...Fanči

Anonimni pravi ...

SPOŠTOVANA RUT
Nisva se poznala,razen iz časopisnih priobčil,če so pisali o Tvojih podvigih in želji spoštovanja narave.A,vedi, da me je pretreslo dejstvo o Tvojem nenadnem odhodu.Zato spoštovana Rut,želim Ti mirnega spanja v SLOVENSKI gomili,ki je zemlja tvojega sedanjega domovaja, zemlja ,ki si jo tako srčno ljubila in v njenih nederjih sedaj počivaš.
Iskreno sožalje pa izrekam vsem tvojim bljižnim in iskreno sočustvujem z njimi.
france

Anonimni pravi ...

Prvič sem na njenem blogu,nisem je osebno poznala,vem pa,da so jo vsi,ki so imeli stike z njo kakor koli, imeli radi in jo spoštovali.Njeni žarki pa zdaj sijejo na njene drage in jih čuvajo.Bodi srečna tam,kjer si.

Anonimni pravi ...

Ne, gospa Ruth ni umrla.le preselila se je v lepso hiso...

Anonimni pravi ...

Ruth Ruth, hojla, pogrešamo teeee!

Anonimni pravi ...

Ko sem prebrala novico, nisem mogla vrejeti! Potem sem si ogledala video, ki je opisoval trpljenje velike borke; celo noč nisem mogla spati, saj nisem mogla doumeti, da je človek, ki je tako rekoč z zadnjimi atomi moči v tako kratkem času pretekel tako razdaljo, pa še povrhu v vročini, sedaj umrl! Možgani so govorili, da to ne more biti res! Žal, je to še kako res! Pretresla me je čudovita pesem čudovitega sina čudovite RUTH-The Sun ain"t going to shine for me anymore! Sedaj pa še zadnji posnetki neumorne , velike Ruth! Poznala sem jo le preko oddaje Na vrtu, kjer je znala zanimirati gledalce!
Sočustvujem z vami,ki ste se imeli tako radi! Ruth ni odšla, vedno bo ostala v srcih tistih, ki smo jo imeli radi, saj je bila SONCE!
Kako mora svojo gospodarico pogrešati psiček, ki je s takim veseljem tekal z Ruth in bil z njo tudi na njeni zadnji poti! Fanika

Anonimni pravi ...

Ruth, hvala ti za vse, kar si darovala človeštvu. Ti zadnji posnetki so povezava med nami in večnostjo, v kateri si sedaj ti!
Blanka

Anonimni pravi ...

Rutka, pogrešamo te.

Anonimni pravi ...

Novica, da si zapustila ta svet, katerega si tako občudovala v dobrem in težkem, se je zarezala tudi v mojo bit...Nikoli ne bom pozabila našega slučajnega srečanja zadnje poletje pod Konjskim sedlom, kjer si naju z možem z igrivimi koraki dohitevala...Vzela si si trenutek časa in poklepetala z nama, ter nama ponudila res ukusen in osvežilen sok iz breskev in drugega sadja, rekoč za lažji sestop... In že sta s psičkom odskakljala po razdrapani poti... Res si znala vse darove narave oplemeniti na svoj način!!! Še sedaj vidim s kakšnim žarom si hitela pripovedovati, da nabiraš kondicijo za veliki maraton tam čez lužo.
Hvala Ruth, da sem te lahko poznala, bila na tvojih predavanjah in uživala v tvojih stvaritvah. HVALA! Se vidimo v naslednjem začetku...
Magda

Anonimni pravi ...

Rajski vrtovi potrebujejo najboljšega vrtnarja.

Anonimni pravi ...

Draga Ruth, še enkrat od srca HVALA, še posebej pa tvojiom najdražjim, ki s tako neizmerno ljubeznijo sledijo tvojim vizijam, in vsem nam, v teh, za mnoge 'težkih časih' dajete svetal zgled in vero v ČISTOST in vsesplošno povezanost. Od trenutka, ko sem izvedela za vest o tem, da si odšla iz tega sveta, si v mojem srcu nenehno prisotna. Vsak dan mi daješ ti, draga Ruth, in tvoji otroci z Rajetom, priložnost za globoko soočenje same s seboj, za odpuščanja in sprejemanja novih vrednot...Angelina

ljudmila Schmid pravi ...

Ljudmila,
Nisem je poznala, ker zivim v tujini. Vidim pa njene posnetke, pllne obcudovanja Stavrstva in skrivnosti
Gospoda, ki je ustvaril to lepoto. Tudi Ti si bila delo njegovih rok in hvala, da si mnogim odpirala oci
za neskoncno Lepoto, ki ne more biti delo cloveskih rok. Katedralo Sagrada familia v Barceloni imenujejo
"skrivnost ustvarjanja", saj je njen avtor Gaudi zivel za to lepoto in je vedel, da je ne bo dokoncal.
Prepustil jo je z velikim zaupanjem kasnejsim rodovom in tudi pokojna Ruth je gotovo mislila tako.Tvoje ime Ruth je v svetem pismu in Ti stojis v rodovniku Jezusa Kristusa, ki se je uclovecil za naso resitev. Zakaj si Ti, Ruth, odsla prav v dneh Njegovega rojstva k Luci vesolja, ki je Kristus, ostane Njegova skrivnost.
Hvala za vse Tvoje darove, ki si jih delila z drugimi, da so crpali moc iz Tvojih posnetkov Bozje lepote
in Troedini Bog naj Ti nakloni vecni mir in pokoj in Njegova Luc naj Ti sveti!

Anonimni pravi ...

Pia in Rajko vajina Ruth bo vedno z vama - sedaj in čez dolga leta! Ljudje kot je ona ne zapustijo nikoli svojih dragih. Stojijo jim ob strani nevidni in so ob njih ob vseh težkih in veselih trenutkih. Bolečina ob nesmiselni izgubi je sedaj za vaju neznosna, a delita jo med seboj in s tistimi , ki so vam bili dosedaj blizu in poskušajta živeti naprej, tako kot bi si to želela Ruth. Rane v duši se celijo počasi in naj vaju ne bo sram poiskati pomoči med ljudmi, ki so se srečali s podobnimi nesmiselnimi nenadnimi izgubami. Vem kako obupni so prvi dnevi, meseci tudi po dolgih letih še boli, a počasi postaja ta bolečina znosnejša in življenje teče za nas kljub vsemu dalje!

Rak pravi ...

Ruth, tako rad sem te spremljal, zdaj pa ...... kar naenkrat, zbogom. A naših srcih še in za vedno vedno ostaneš.

Mojca Skvarča pravi ...

Ruth sem občudovala, koliko ve o rožah, vrtnarjenju. Svoje bogastvo nam je tudi predstavila v Rovtah, pred leti.Vedno sem si želela iti na njeno razstavo buč, pa mi je bilo vedno daleč... Kasneje pa sem zvedela, da je tudi maratonka na dolge proge.Kako je vse zmogla! Neverjetno, koliko energije je imela! Potem pa...kot strela z jasnega, kruta novica. Najraje ne bi verjela, saj je to kruta izguba za njene najdražje in za vse nas. Ruth je v svojih 49 letih naredila toliko, kot marsikateri človek v 75 letih ne. Molim zanjo, ker ji ne morem čestitat. In iskreno sožalje vsem dragim!
Mojca Skvarča

Anonimni pravi ...

Joj, res, med solzami prebiram tale blog, mislim na čudovito žensko, ki mi je bila v navdih, in si rečem...saj ni umrla, šla je drugam, v lepšo hišo, kot pišeš ti!

Urška

Anonimni pravi ...

Kdor umre pri tistem, kar rad počne,umre srečen. Bolečina je delež tistih, ki ostanejo.
Želim ti veliko pohodov po prostranstvih večnosti.
Bob

Anonimni pravi ...

Osebno nisem poznal gospe Ruth, vendar iz posnetkov, ki jih je naredila ter iz komentarjev, ki jih sedaj prebiram, vem, da je bila zelo priljubljena oseba ter v svoji biti enkratna. Dolgo bo ostala v spominu ljudi.

Milivoj Veličković Perat

Anonimni pravi ...

Vsak dan, znova in znova odpiram Ruthine čudovite bloge, ki jih je delila z nami,sedaj jih delite z nami njeni najdražji, da bo lažje nam in vam.Dik, bodi dobro. Jelka

Anonimni pravi ...


Nekoč sem vaju spoznala pri tvoji Nadi, že od takrat te občudujem.. tvojo energijo, toplino, smeh, zmeraj dobre volje, skratka punca in pol. Spremljala sem vse tvojoe športne podvige, občudovanja vredne. Živela si tako polno, kot da bi vedela, da se ti bo pot kmalu končala. Hudo mi je za tvojo družino, oni te najbolj pogrešajo, potem šele mi.....Zakaj??? Kot vedno, ni odgovora! Naša rožica za vse večne čase! Vsaka beseda je odveč, žalost je prevelika.

Vika

Anonimni pravi ...

Danes je natanko mesec dni odkar je ni.Kjerkoli -počivaj v miru! J.

Anonimni pravi ...

Ni smrt tisto kar nas loči,
in življenje ni, kar druži nas.
So vezi močnejše.
Brez pomena so razdalje, kraj in čas.

(Mila Kačič)

Ruth, tebi in moji mami...objem v sončni raj!

Anonimni pravi ...

Še vedno ne dojamem , tako drugače je.Hvala Ruth! Jelka

Anonimni pravi ...

Draga Ruth
Do zdaj si bila sonček na nebu , snežinka v vetru, moja (tvoja) smrekca, božje drevce na vrtu , danes na dan žena si primula na moji mizi - rumena kot sonce , cvetoča,vesela kot si bila Ti, naj Ti bodo vrtovi tam nekje ravno tako navdih in veselje, kot si nam bila in nam boš za vedno Ti tukaj
*Bila si Žena z veliko začetnico (dragi Raje , ponosni bodite , da je bila Vaša , prekratko, a še vedno dooolgo, ker sta toliko doživela skupaj kor marsikdo v še enem življenju zraven)
*Bila si Mami z veliko začetnico , vidi se po vseh treh sončkih, ki izžarevajo prav tako toplino , energijo , milino, moč , vztrajnost
*Bila pa si tudi Energija za vse tiste( ki smo te na vseh področjih , ki so ti bili ljubi) ki so potrebovali navdih ,to vse si bila TIIIIIIIIIIIIIIIII in vedno boš

Anonimni pravi ...

Trije meseci......hvala,Ruth!
Jelka

Anonimni pravi ...

Sonce k soncu ,,,

Anonimni pravi ...

Draga Ruth , pozdravi Dika , uživajta po Vajinih prostranih poteh. Hvaležna sem Ti za vse lepe trenutke , hvala tudi Diku , da se mi je še v maju pustil , ko sem ga crkljala med nabiranjem in sestavljanjem rožic , ki mi zdaj lepšajo dneve in spominjajo Nate- zdaj mi svetuje tvoja Mami .
Dragi Raje , Pia , Miha , Jan , Slavka , Jaka in vsi domači , veliko mislimo na Vas Zdaj ko je Dik ( verjetno je moral za Njo) , zapustil Mošnje in šel k Njej , ohranite moč in najdite smisel v vsem lepem , ki Vas obkroža - in tega je pri Vas velikoooo

Lili pravi ...

Čas omili bolečino, ostajajo spomini-najlepši, samo najlepši in večni...

Sabina pravi ...

Prekrasno, zelo mi je všeč :)