torek, 4. december 2012

Darilo za razvajanje in trdno zdravje

Začelo se je leta 2007. Takrat sem vsa navdušena prvič namignila, da je Omega enkratno praznično darilo. Ker so pred vrati taki dnevi, iz srca želim, da pride tudi v vašo družino.
Ta stroj je izjemen tudi zaradi tega, ker rad soči vse, kar je zelenega. 
 
Včeraj sem se razvajala s sadnim napitkom iz žitne trave, citronke, kakija, kivija, grozdja, banane, jabolka, limone in ingverja.



Danes sem imela v mislih trdno zdravje.
Ne predstavljam si, kako bi naenkrat pogrizla kilogram korenja, debeli rdeči pesi, pol zelene, limono, tri jabolka, centimeter ingverja, za povrh pa prežvečila velik šop žitne trave.



Sama sem spila vse ... Jutri bom spet zdrava :)


Ko nisem pri volji za sočenje, iz zamrzovalne omare vzamem darilo poletja - paradižnikov sok. Zraven še pa še tekne kostanj.


4 komentarji:

Pia pravi ...

Jaz imam ze cel seznam stvari, ki jih zelim poceti doma, pa tud seznam stvari ki bi jih jedla in seznam stvari za na nizozemsko! :) se maaaaallll

Anonimni pravi ...

Kje pa ta strojcek lahko kupimo?

Ruth pravi ...

Pokličite mojo sestro Matejo na 031 778 096. Kliknite na http://preprosto-naravno.com/

mojchka pravi ...

jaz ga imam sedaj že kakšno leto in ga ne dam od hiše!!!
Skoraj vsako jutro si naredimo kakšen slasten sok.
Zadnje čase mi je najbolj všeč rdeče rdeč iz rdeče pese, jabolk in pomaranč...