sreda, 5. december 2012

Prvi zavoji nove sezone

V četrtek sem bila zadnjič nad 1500 in se v sneženju prehladila. Seveda zato ne krivim vremena, marveč sebe, saj se nisem znala ustrezno obuti. Kaj šele, da bi se pravočasno preoblekla ... Povejte, a človek pride po petdesetem k pameti????
Oh ja, v tem času sem veliko delala, pridno zavita v puh in dekco. Moj slikovni arhiv dobiva nove temelje.
Danes pa sem začutila, da sem nared za skok v višave. In podarjeni so mi bili prvi zavoji v tej zimi :)
Najprej sem dobro potelovadila ter se prepustila beli opojnosti ...




Zjutraj sem še malce v sanjah srečala Rajeta, ki že nekaj noči in dni skrbi za snežne topove na Pokljuki. 

Po toplem objemu sva šla vsak v svojo smer ...
 



















































Doma pa kosilo in nato hitro pred računalnik med sadje, zelenjavo in rože.


1 komentar:

Rina pravi ...

Lepo, da si se pozdravila. Hvala ti za vse prečudovite slike, če dovoliš bi kakšno uporabila za ozadje na ekranu. :) Uživaj še naprej.