četrtek, 27. december 2012

Ruth





Hvala vsem, ki ste bili - ste - in boste ostali za vedno z Ruth, našo rožico, našim soncem...

Raje, Jan, Miha, Pia





117 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Vsak človek je zase svet, čuden, svetal in lep kot zvezda na nebu. Ruth bo še naprej naša zvezda, ki nam bo kazala pot in optimizem.

Vsem dragim iskreno sožalje,

Petra Kerin

Gourmet forever pravi ...

Iskreno sožalje vsem!
Nenadomestljiva izguba, ki nima smisla. Še zdaj ne morem verjeti! V mislih sem z vami in z Ruth!

Kristina pravi ...

Sožalje vsem. Preveč je žalostno, d abi karkoli drugega napisala. Ruth, počivaj v miru.

Anonimni pravi ...


Boli. Bila je del nasih zivljenj.
Iskreno sozalje.
Beba

Anonimni pravi ...

V vsej polnosti je živela svoje življenje. Naj nam bo svetel zgled!

Sožalje vsem njenim domačim.

Andreja Nemec
Šempeter pri Gorici

Anonimni pravi ...

Počivaj v miru,v gorah, ki so bile tvoja največja strast!
Iskreno sožalje vsem njenim bljižnim.

Anonimni pravi ...

Vsi smo eno, in vsi gremo po poti proti istemu cilju, a vendar največji kažejo pot drugim.... Draga Ruth bila si največja in boš ostala....za vedno. Hvala ti za vse!

Iskreno sožalje najdražjim.

Albina Šmid

Anonimni pravi ...

Iskreno sožalje. Bila je del naših življenj, bila je vzor številnim ljubiteljem cvetja in narave.
V mislih sem z vami.
Andreja

Anonimni pravi ...

Se vedno, kar ne morem verjet, ampak ja drži, da:
Je ta svet lep na zunaj, je bel, rdeč, zelen, a znotraj črno barvan in kakor gora krut...

Ruth, počivaj v miru, vsem tvojim domačim pa iskreno sožalje.
Polona

Andreja pravi ...

Ruth počivaj v miru!
Dotaknila si se nam mnogim s svojo energijo, ki je ni bilo konca, z lepotami narave ...
Žalostna ...
Iskreno sožalje vsem domačim!

Anonimni pravi ...

Ne najdem besed! RUTH,se srečamo nekoč... Družini iskreno sožalje.


Duška Munda

Anonimni pravi ...

nn

Sonja pravi ...

Sožalje :(

Anonimni pravi ...

Draga Ruth!

Rada bi ti napisala nekaj lepega v slovo. Vendar so misli blokirane.

Počivaj v miru.

Iskrene sožalje družini.

Alenka

Jana pravi ...

Bila je življenje v pravem pomenu besede.
Iskreno sožalje družini...

Jana

Anonimni pravi ...

Čeprav Ruth osebno nisem poznala, sem jo po blogu redno spremljala - njene tekaške in gorniške podvige, občudovanje narave in čudovite vrtnarske stvaritve. Zlasti pa mi bo ostala v spominu kot izredno pogumna in pozitivna ženska. Znala je iz življenja potegniti največ... Občudujem vso vašo družino in vašo povezanost. Iskreno sožalje.
Barbara Mlinar

Barbara Sedej pravi ...

Ruth mi je spomladi v svoji vrtnariji z vso srčnostjo svetovala, kako naj uredim vrt. Tedaj je vstopila v moje srce in tu bo ostala.Za vedno.
Njeni družini izrekam globoko spoštljivo sožalje.
Barbara Sedej

Anonimni pravi ...

Našla je svoj konec tam kjer je bila najraje.
Ruth počivaj v miru, v mislih boš vedno z nami.

Družini iskreno sožalje

Mojca

Anonimni pravi ...

Ruth... "sejali ste vrtove, sejali ste ljubezen..."

Počivajte v miru.
Iskreno sožalje vsem vašim dragim.

Martina

Anonimni pravi ...

Prekmalu draga Ruth,prekmalu!

Se vidimo nekoč do takrat pa bodi srečna tam zgoraj.....

Sožalje Rajetu,Janu,Mihi,Pii,Mateji...

Irma z družino

Družina Sušanj pravi ...

Draga Ruth,

poleg lepega cvetja si v našo hišo vedno prinesla tudi zvrhano mero optimizma. In to takrat, ko smo ga najbolj potrebovali- Hvala ti!

Pogrešali te bomo!

Vsem domačim iskreno sožalje!

družina Sušanj
Koroška Bela

barbara pravi ...

Žalostna sem.

Ruth je bila del nas.

Delček našega srca je šel z njo.

Prosi za nas, draga Ruth. Verjamem, da si v nebesih.

Darja pravi ...

Ne morem verjeti, solze tečejo.Tudi jaz sem vsak dan pogledala Ruth, pa čeprav skozi računalniški ekran, enkrat pa sem jo videla v živo. Polepšala mi je vsak dan, tako kot ga je vam. Bodite močni.
Počivaj v miru.
Iskreno sožalje.

Darja s Štajerske.

Lidija pravi ...

Tako iznenada, tako nepredvidljivo... Od kar jo spremljam po blogu, je žarela... Tako kot so žarele njene zasaditve ali trenutki, ujeti nekje visoko v hribih.

Ruth ostaja v vsem svojem žaru, čeprav nekje drugje...

Vam domačim, iskreno sožalje,

Lidija

Anonimni pravi ...

Ruth je bila izjemna ženska, človek z veliko začetnico. Njeno ime bo zapisano v večnost z velikimi črkami. Naj počiva v miru in slava ji.

Tashky pravi ...

Srečno Ruth!

Iskreno sožalje družini!

Anonimni pravi ...

Ne morem verjet,draga Ruth, da si nas zapustila .Redno sem spremljala tvoje prispevke, prečudovite fotografije iz narave in tvoje družine. Bila si polna energije in življenja.Pogrešala te bom.Za tabo bo ostala velika praznina. Počivaj v miru.
Tvoji predragi družini izrekam iskrene sožalje.
Danica
Ptuj

Nataša pravi ...

Skok na njen blog mi je vsak dan prinašal dodatno energijo. Ne morem verjeti, da je ni več...
Iskreno sožalje njenim najdražjim!

Anze Kolsek pravi ...

Iskreno sožalje svojcem, Ruth je bila izjemna ženska, naj ji bo zemlja rahla...

K pravi ...

Naj te rožice čuvajo!
Iskreno sožalje družini.
Kitty in Primož (Slovonova)

Unknown pravi ...

kar ne morem verjeti da sva se pred 3 tedni srečali na poti na Roblek (v snežnem metežu)...polne radosti sva se objeli in menili kako bova skupaj šli na Triglav...kar ne morem verjeti da je bilo to zadnjič ko sem te videla...objela.

iskreno sožalje družini.

Vanda Reš

Anonimni pravi ...

Ne morem verjeti, vsak dan sem odprla tvojo stran, te občudovala in se čudila kaj vse zmoreš. Skoraj vedno te je spremljal Dick, tudi tokrat. Prekrasne fotografije, zanimivi zapisi, ideje...kako lepo si v bloge prepletala družino. Pogrešali te bodo, pogrešali te bomo tudi mi, tvoji zvesti občudovalci.
Sožalje tvoji čudoviti družini. B.

Maja pravi ...

S svojimi objavami si delček sebe in svoje neizmerne energije prenašala vsem, ki smo te spremljali na drugi strani ekrana.
Počivaj v miru...
Iskreno sožalje tvojim najdražjim!

Pika pravi ...

Iskreno iskreno sožalje družini .... nimam besed. Šok. Ne morem dojet, kako sploh lahko ugasne toliko življenja, kot ga je živela Ruth. Naj živi v vsakem izmed vseh, katerim nam je vstopila v srce. Zaradi tebe smo in bomo boljši ljudje.
Ruth ... Nasnidenje med oblaki ...

Pika Neža

Unknown pravi ...

Ruth, bila si nam navdih za mnoge stvari, občudovali smo tvoje podvige in neverjetno življensko energijo. Lepo si nam uredila naš družinski vrt, ki se po nekaj letih še vedno bohoti v svoji lepoti.
Pogrešali bomo tvoje zapise na blogu, iz katerih smo dnevno črpali energijo in znanje.
Počivaj v miru.

Tvoji družini izrekam iskreno sožalje.

Anonimni pravi ...

Vedno sem nestrpno pričakovala nove objave na blogu - vse fotografije, ideje so bile polne življenja. Zelo bom pogrešala Ruth!
Iskreno sožalje njeni čudoviti družini!
Katja

Anonimni pravi ...

Iskreno sožalje vsem njenim najdražjim.
Draga Ruth, pogrešala bom Tvoje albume, ki si mi jih pošiljala.
Počivaj mirno pod čudovitimi gorami,ki si jih neizmerno ljubila.
Zvesta bralka Tvojega bloga,
Ana

Anonimni pravi ...

Pomembno je pustiti sledi, kajti, če pustimo sledi, bodo nekega dne stopali po njih in iz njih naredili POT.
Draga Ruth, pustila si sledi in mi bomo stopali po njih in iz njih naredili POT.
Zeelo te bom pogrešala.
Raje,Jan,Miha,Pia in vsem domačim izrekam globoko sožalje.
Ruth se vidimo med zvezdami!!

Renata

Barbi pravi ...

Sožalje vsem domačim in prijateljem.

Anonimni pravi ...

Iskrene sožalje

Katarina z družino

Unknown pravi ...

Iskreno sožalje vsem domačim... Za seboj je pustila globoko sled in brazgotino. Spominjali se jo bomo kot osebe ki je bila lahko vsakemu za zgled.
Počivaj v miru Ruth....

MAJDA pravi ...


V žalosti niste sami. Iskreno sožalje.

Barbara pravi ...

Vsak dan, ko sem prižgala PC, sem najprej pogledala njen blog in se razveselila nove objave o rožicah, hribih in volji do življenja ... draga Ruth počivaj v miru.

Anonimni pravi ...

Iskreno sozalje....

Anonimni pravi ...

Ne dojamem,.. Iskreno sožalje njenim najdražjim!

Mojca

Anonimni pravi ...

Iskreno sožalje družini!
Za napisati kaj več ne najdem pravih besed. Lahko rečem samo to, da je osebno nisem spoznala, ker mi očitno ni bilo dano. Poznala pa sem vse njene poti, podvige, ...spremljala sem jo preko njenih najlepših blogov, misli, na fb-ju, ...skratka hudo mi je zanjo in za vse vas dragi domači.
Naj počiva v miru!
Aleksandra Božnar, Zg.Gorje

Anonimni pravi ...

Nikakor, nikakor ne dojamem, da se je tako zeloooo prezgodaj končala tvoja pot. Hvala za vse čudovite fotografije, nasvete, knjige in pozitivne misli... Nisem te osebno poznala, bila pa sem tvoja redna spletna spremljevalka, kot mnogi drugi. Bolečina je huda... Pogrešali te bomo!
Počivaj v miru!
Vsem tvojim iskrene sožalje.
zvesta bralka Olga

Martina pravi ...

Kako??? Res težko sprejemam ...Tudi jaz sem upala, da jo kdaj skupaj kam mahneva ...
Tako je bila živa... Toliko volje, poguma in zmožnosti povsod videti dobro in lepo, vztrajnosti, hvaležnosti, čudenja ob vseh lepotah narave...Ko jo je nekaj gnalo, da je premagala sebe in šla občudovat sončni vzhod, se nadihala te lepote, ki jo je v dolini trosila tistim, ki smo jo srečali ... Naj se nadiha Večne Lepote, ki jo je že na zemlji tako močno čutila in slutila.
Sožalje vsem domačim. Še vedno je z nami, čeprav drugače.
Mir in dobro.

Anonimni pravi ...

Iskreno sozalje, naj pociva v miru!
Tanja

natalija pravi ...

Draga Ruth ,,, nisva se poznali osebno, preko bloga sem te občudova-
la, bila si navdih za moj sleherni dan .. počivaj v miru.

tvojim dragim izrekam glovoko in iskreno sožalje

Natalija

Anonimni pravi ...

Moj jutranji ritual se je ponavadi začel s kavo in branjem njenega bloga...preko nje sem občudovala sončne vzhode in si govorila, da enkrat bom pa jaz tudi zbrala moč, voljo...in šla sredi noči..in jo mogoče celo srečala....Par let je trajalo "najino jutranje druženje"...in potem sem brala še bloge od otrok, moža...in sčasoma so mi postali kar nekako domači, kot neki stari znanci, postali so del mene. In mi je hudo zanje, Ruth je sedaj že lepo.... Kaj pravzaprav šteje; dolžina ali kvaliteta življenja? Menim, da slednje.....In danes na našem oknu gori svečka zanjo. Irena.

Ana pravi ...

Ruth, moja vzornica in navdih. Nikoli te ne bom pozabila.
Ana

Anonimni pravi ...

Ruth, tvoje gore so te hotele zase in verjemi da si in boš ostala navdih mnogim, ki smo te spremljali tako ali drugače.
Pogrešala bom tvoje čudovite fotke sončnih vzhodov, pisanih rožic in barvitih sokov
Iskreno sožalje družini.
Bernarda

Anonimni pravi ...

Ruth ne morem verjeti da se te gore poklicale k sebi. Vsako jutro sem najprej pohitela pogledati na tvoj blog s katerimi hrimi me boš tokrat presenetila. Velikokrat si mi bila navdih ko sem zbirala zadnje atome moči po urah teka, tvoja pozitivna energija in nasmeh sta bila najboljša motivatorja za vse nas. Lahko rečem da si bila moj največji vzor.
Iskreno sožalje družini, v teh težkih trenutkih vam pošiljam močan objem!
Špela

Anonimni pravi ...

V svojem usihajočem življenju slutimo Tvojo tiho večnost. Stvari imajo svoj začetek, določen čas in konec.
Ko sine dan, že vnaprej slutimo, da bo zvečer ugasnil in utonil v noč. Tudi v sreči nas srce svari na bolečino, ki morda ni daleč. ..
Zidamo si gradove v oblakih in sanjamo o sreči, a vse je zapisano minljivosti.
Ruth, hvala ti za vse!
S

Anonimni pravi ...

Predraga Ruth, ne najdem besed, ki bi opisale mojo žalost ob tvojem slovesu. S tabo je odšel tudi košček nas, tvojih zvestih bralcev.
Njeni najbližji, bodite močni v teh težkih trenutkih. V mislih smo z vami.
Ruth, zate pa gori svečka na moji mizici. Hvala, ker si nam dovolila biti majhen delček tvojega življenja.
Lea

maruša pravi ...

Draga Ruth,
v sleherni dežni kapljici, sončnem žarku, šepetu vetra ostajaš z nami.Zlezla si mi pod kožo, tvoji nasveti, tvoj blog. Človek kot si bila ti, ostane za vedno med nami.
Sožalje vsem, v mislih sem z vami.

Maruša Gider

Tanja Strniša pravi ...

ZIMSKI ANGEL
Moja doba je zima.
Moja barva belina.
Moj sovražnik lavina.
Moja sestra smučina.

Po njej tekam in skačem
k sankačem, smukačem,
k vsem belim sanjačem,
jih od padcev odvračam.

Ko pa plane lavina
in se v grozi planina
nasrši, razkolje tišina,
čuvam vašega sina.

Beli angel sem, najbolj beli.
V belem bregu, v črni globeli
pomagam s svojimi deli.
Takega so me mnogi veseli.

Tone Pavček

Ljuba Ruth,
Vedno in povsod boš z nami, tvoj smeh, neizmerna volja, tvoje zamisli, ti enostavno si, tu in zdaj!
Tanja, Toni, Samo, Filip

Clytie pravi ...

Iskreno sožalje vsem vam, njenim najbližjim. Dajala vam je moč, sonce, ljubezen, enako je dajala tudi nam pa čeprav le preko njenih prečudovitih zapisov na blogu.
Zdaj je zvezdica na nebu in navdih, da poskušamo preseči sam sebe in dihati življenje s polnimi pljuči, kot je znala ona.

Anonimni pravi ...

Ruth radi te imamo, kjerkoli že si! Raje, Pia, Miha in Jan bodite močni, v mislih smo z vami. Iskreno sožalje.

Anonimni pravi ...

Vsak dan sem veseljem in pričakovanjem odpirala blog in bila vesela zapisov in fotografij. Nate Ruth nas spominja pozdravna gredica pred hišo. Hvala za vse nasvete, še bi jih potrebovali, pogrešala bom to druženje. Ostanite povezani in močni, v mislih smo z vami v težkih trenutkih.

Mir in dobro, Bernarda

Anonimni pravi ...

Spoštovana ga. Ruth: ne samo za rožice - za življenje, za ljubezen do ljudi okrog sebe in za toliko lepih stvari ste nas navdihovali...
Počivajte v miru!

Anonimni pravi ...

Če bi mogel, bi čas zavrtel nazaj...

Bili so nepozabni trenutki,
sled solz se obrača v preteklost,
ostajajo nam neprecenljivi spomini,
tvoja večna energija...

Bila si in zame si še vedno!
Imel sem srečo, da sem te lahko spoznal in s tabo delil ljubezen do rožic...

Dragi Raje, Jan, Miha in Pia v mislih sem z vami,

Aleš Celjski

Anonimni pravi ...

Ostal sem brez besed. Ruth hvala Ti za vso pozitivno energijo, ki si jo zasejala med nas!
Iskreno sožalje vsej družini!

Valter Škabar

Anonimni pravi ...

Vrt, ki si nam ga zasadila, nas bo vedno spominjal nate! Čeprav sva se srečali le nekajkrat, ni bilo mogoče spregledati kako izjemna ženska si! Vidim te kako si hodila gor in dol po vrtu in načrtovala zasaditev... Izjemno znanje in neusahljiv vir energije! Ni je, ki bi te nadomestila pomladi, ko bom sama na vrtu čakala na tvoje mnenje in nasvet... Mi ga boš zašepetala v vetru?
Barbara

Ksenija pravi ...

Z toliko ljubezni in energije si nas spustila v svoj svet in mi smo te spustili v naša srca. O, kako zelo sem stiskala pesti ob spremljanju vseh tekaških podvigov in kolikokrat mi je pogled na tvoje rožice polepšal še tako turoben dan. Hvala za vse čudovite trenutke, ki si jih delila z nami. Pogrešala te bom.
Iskrene sožalje vsem njenim najdražjim.
Ksenija

Belanna pravi ...

Ruth je ljubila gore in gore so ljubile njo. Vedno polna zagona, življenja, energije, optimizma ... zdaj pa je ni več tu.

Iskreno sožalje vsem njenim najbližjim in najdražjim. V čast si štejeva, da sva vas osebno spoznala, Ruth in družino.

Mateja in Gregor Novak

Martina Šinkovec pravi ...

Draga Ruth, v veliko čast mi je bilo te spoznati pred nekaj dnevi in v veliko čast bi mi bilo sodelovati s teboj ter soustvarjati v mojem novem delovnem kolektivu.Navdušujoče sem spremljala vse tvoje dosežke, ki si jih preko bloga delila z nami. Nemalokrat se je pred ekranom zbrala cela moja družina in ob tvojih fotografijah podoživela dogodek s teboj.
Ne poslavljam se, ker vem, da Ruth.. ostajaš z nami, v naših srcih, s svojim iskrenim nasmehom, s svojo besedo, s svojim življenjem. Pač pa se za vse iskreno zahvaljujem, kar sem preko tebe dobrega prejela. Hvala Ruth.
In jutri je novi dan, ko bo znova vzšlo sonce, obsijalo mogočne vršace - kos jim bo le nebeška modrina.
Martina Šinkovec

Anonimni pravi ...

Naj te čuvajo angeli.

Iskreno sožalje svojcem.

Andreja

Karina pravi ...

Ruth bo za vedno ostala v naših srcih...
Globoko sočustvujem z njeno družino.

Rina pravi ...

Iskreno sožalje. Ruth počivaj v miru.

Anonimni pravi ...

Iskrene sožalje družini.
ema

Anonimni pravi ...

Vaše predrage nisem poznala, pa se mi zdi, da mi je bila ona kot tudi vaša družina bližje kot kdor koli drugi. V marsičem sva si bili podobni.Bila je moja vzornica in učiteljica. Lahko rečem, da je veliko vplivala na moje življenje, saj sem se od nje ogromno naučila in marsikatero stvar v življenju obrnila na bolje. Žal svojega abrahama, ki bi ga praznovala takrat kot jaz, ne bo dočakala. Izguba vaše predrage je nenadomestljiva. Za njo pa ostajajo nepozabne, čudovite stvari, dejanja in pa vi družina, ki vam je v življenju dala največ, kar je lahko -sebe. Ruth ni umrla, je le nekje daleč proč. Naj počiva v miru.
Vsej družini izrekam globoko in iskreno sožalje.
Belokranjka Marija

Roman pravi ...

Sožaljem vsem bližnjim. Ruth sem poznal zgolj preko spleta, kar pa je bilo dovolj, da sem jo takoj pričel spremljati in ceniti. Njeni podvigi, sploh obiski hribov v najbolj nemogočih časih, zagledanost v naravo in vrt, so bili najine skupne točke ... Izjemna oseba, ki jo bomo še dolgo, dolgo pogrešali. Upam, da bo njena pozitivna naravnanost obrodila še mnogo sadv v naši deželi...

Anonimni pravi ...


Kogar imaš rad - nikoli ne umre. Le daleč, daleč gre.
Ruth bo vedno z nami. Vedno in povsod.
Iskreno sožalje vsem domačim. Bodite močni!

Milena

Anonimni pravi ...

Za vedno naš sonček, naša zvezdica.
Iskreno sožalje!
Darja, Celje

Anonimni pravi ...

lansko leto mi je umrl moj mali vnuk Rok. mislila sem, da ne bom več jokala, ko pa sem slišala, da je odšla Ruth k mojemu Roku so mi začele teči solze. Draga Ruth bila si poslana, da si nam pokazala kaj je življenje, kaj je lepo, kaj je veselje. Hvala za vse!Iskreno sožalje možu, otrokom in mami Slavki.in ko vam najbolj hudo, pomislite, kaj bi naredila Ruth in verjemite mi ona bo vse uredila.
Helena

Anonimni pravi ...

Ostala sem popolnoma brez besed,ker ne morem in nočem verjeti,da jo ne bom nikoli več videla vso žarečo in nasmejano in da ne bo več njenega bloga.Iskreno sožalje vsem skupaj in ostanite še naprej taki prijatelji. Emilija, Rene

Cvetka pravi ...

Ruth naj sije sonce tudi tam zgoraj, odšla si prezgodaj. Sneg, ki si ga tako ljubila, te je upam mehko ponesel k počitku. Tvojim najbližjim, iskreno sožalje. Solze tečejo in močijo zemljico, spomladi pa bodo zacvetele tvoje rožce še v lepšem sijaju.

Cvetka

Anonimni pravi ...

Predraga kolegica Ruth!

Občudovala sem Tvojo življensko moč, energijo, iskrivost misli in duha, tvojo vztrajnost,da nadkriliš sebe... tvojo neumorno voljo do lepega, do življenja...
Vem, naredila si boš vrt tudi tam, onkraj...
Hvala ti !
Iskreno sožalje vsem tvojim !

Anka Poženel

Kokoška pravi ...

Zelo me je prizadelo, ko sem videla objavo na FB, da je plaz zasul Ruth. Ves cas sem spremljala blog in njene podvige. Velikokrat sem si želela,da bi jo srečala v živo in spoznala. Toda ta želja se mi na žalost ne bo izpolnila...

Ruth počivaj v miru.

Anonimni pravi ...

Iskreno sožalje vsem ki jo imate radi!

Jana

Anonimni pravi ...

taki ljudje nikoli ne odidejo. za vedno ostanejo z vsem tistim, kar so naredili in dali.

Mojca , Brane

Tjaša Peklenk pravi ...

Počivaj v miru, Ruth. Odšla si vsaj na kraju, ki si ga oboževala in sprejemala z odprtimi rokami ter neskončno lepimi trenutki. Odšla si v objemu gora.

Cinnamon and Thyme pravi ...

Ruth,
vedno znova si me dotaknila s svojim optimizom, energijo in večnim nasmehom….Vsakič sem se veselila tvojih pripevkov. Ko je bil dan siv sem zajadrala v tvoj kotiček. Močno te bom pogrešala.

Iskreno sožalje družini.

Ana

Anonimni pravi ...

Tako kot je Ruth začela dan z obiskom gora, sem ga jaz z branjem njenega blog. Občudovala sem njeno močno voljo, optimizem, občutek za rože in lepo naravo. Ruth vedno nasmejana, ostala boš v mojem srcu.
Iskreno sožalje družini!
Alenka

Anonimni pravi ...

Iskreno sožalje vsem njenim domačim in bližnjim. Novica me je globoko pretresla, ker se je zodilo tako nenadoma, brez opozorila in je tako hotero od nas odšla tako notranje bogata oseba, kot je Ruth. Njeno ljubezen do narave, soustvarjanja njenih lepot, iskrivost in neminjljivo energijo sem "pila" in v tem vsakič znova uživala.
Draga Ruth - naj te angeli spremljajo na tvoji poti proti soncu! Počivaj v miru.

Marna pravi ...

Iskreno sožalje vsem njenim. Taka izguba še posebej boli.
Naj ji bo tam visoko kot večni sončni vzhod!

Anonimni pravi ...

Iskreno soželje vsem bližnjim.
Tako boli, da te več ni, Ruth. Kdo te bo nadomestil?
Edina tolažba je, da bi ti rekla, da si živela življenje na polno.
Še vedno si mi zgled,počivaj v miru!
Melita

Anonimni pravi ...

Novica, da je Ruth za vedno odšla, me je globoko pretresla. Le nekajkrat sva se srečali, a mi bo v spominu za vedno ostal njen nasmejan obraz. Z iskricami v očeh je predavala o cvetju, govorila o bučah, o hribih, o ultramaratonu, o življenju. Občudovala sem njeno jekleno voljo ob gledanju filma z ultramaratona in si lani srčno želela, da postane Slovenka leta. Ruth je bila človek mnogih izjemnih talentov, ki jih je z veseljem posredovala naprej. Svetovala mi je, kako naj uredim poslednji vrtiček - lepše besede za grob si ni mogla izmisliti - za pokojnega sina, ki se je ponesrečil v hribih. Skrbno je izbirala rastline. "tale macesen mu posadi ob skalo, pa rušje. Pa materino dušico, da bosta še bolj povezana in belocvetoči mahek, ki ga večkrat pohodi, da se ne bo dvigal in bo lepo rastel..."
Njen macesen že osem let kljubuje vetru in drugim vremenskim neprilikam, jeseni pa zlato zažari. In vedno se spomnim na Ruth.
Novica, da je Ruth za vedno odšla, me je pretresla. Le nekajkrat sva se srečali, a mi bo v spominu za vedno ostal njen nasmejan obraz. Z iskricami v očeh je predavala o rožah, govorila o bučah, o hribih, o ultramaratonu, o življenju... Rada sem jo poslušala, rada sem gledala njene oddaje, kupovala sem njene knjige, brala njene spletne dnevnike, občudovala čudovite fotografije... Občudovala sem njeno jekleno voljo ob gledanju filma z ultramaratona in lani sem srčno želela, da postane Slovenka leta...
Ruth je bila človek mnogih izjemnih talentov, ki jih je z veseljem posredovala naprej. Svetovala mi je, kako naj uredim poslednji vrtiček (lepše besede za grob si ni mogla izmisliti!) za pokojnega sina, ki se je ponesrečil v hribih. Skrbno je izbirala rastline. "Tale macesen mu zasadi ob skalo, pa rušje... Pa materino dušico, da bosta še bolj povezana in belo cvetoči mahek, ki ga večkrat pohodi, da se ne bo dvigal in bo lepo rastel..."
In njen macesen že osem let kljubuje vetru, vremenskim neprilikam, v jeseni zlato zažari... In vedno se spomnim na Ruth.
Tudi pred Božičem sem se, ko sem po njenem nasvetu kupljen velik glinen lonec, ki so ga vse leto krasile različne rože, pripravljala za okras pred hišnim vhodom.
"Saj ni treba uničevati smrekic, raje obesi lučke na veje, ki jih narežeš v bližnjem grmu, spodaj pa naloži mah...", mi je rekla. Tako delam že nekaj let. In letos lučke gorijo tudi za Ruth. V znak hvaležnosti za njeno odprtost, za njen zgled, da človek zmore vse, če le hoče.
Zadnja leta je zelo intenzivno živela, kot bi slutila, da se njeno poslanstvo na zemlji izteka. Nihče ne ve, ne kje ne kdaj... Nekateri v devetih desetletjih ne naredijo toliko, kot je ona v enem desetletju svojega življenja.

Spoštovani svojci, vsako slovo prinaša žalost in bolečino, če pa je to slovo dobre žene in mame, je še toliko težje. A lažje vam bo, ker veste, da je bila in bo ostala vaše sonce.

Izrekam vam iskreno sožalje.
Marinka Mošnik

Anonimni pravi ...

Praznina, bolečina... jeza in žalost. Prezgodaj. Mnogo mnogo prezgodaj. Globoko sožalje vsem domačim. Bila je del nas vseh, vsak dan. Znova in znova.
A.Aškerc:"
Narod tvoj bo pil iz čaše tvoje,
s pitjem njenim bode se napajal –
v delih svojih živel sam boš večno!"

Darinka

Anonimni pravi ...

Ruth, slišim tvoj glas, čutim tvoj objem.
Počivaj v miru!

Iskreno sožalje vsem njenim!

Danica

Anonimni pravi ...

Jokam skupaj z vami... Naj vas druži še naprej ljubezen do življenja, Jan, Miha, Pia, ob bolečini bodite opora Rajetu, saj veste, kot bi želela... Spomladi pridem spet k vam, po Ruthine rožice. Na klopci pod hišo boš v mojem spominu... srečno Ruth, te objemam. Anita

Darsi pravi ...

Iskreno sožalje celi družini. Kar nekaj nas je, ki smo radi spremljali njen blog in iz vsakega prispevka je sevala njena energija, optimizem, ljubezen do narave in velika volja do življenja. Mislim, da je bila ona ena tistih, ki je res znala živeti vsak dan polno.

Anonimni pravi ...

Sožalje družini. Vsak dan smo spremljali blog in bil je izvrsten!!! Ne morem verjeti,kako se lahko vse obrne. :( Jan,Miha,Pia vem kako vam je in vem,da ste pretreseni ......... Sožalje :((

Anonimni pravi ...

Draga Ruth, bila si človek z močno voljo in kot taka velik vzgled. Počivaj v miru.

Iskreno sožalje njenim domačim.

Vesna

Anonimni pravi ...

Adijo, Rutka. srečno!

Anonimni pravi ...

Ruth mi je bila velik vzor in resnično bom pogrešala njen optimizem in ideje, kako je treba življenje živeti!

Iskreno sožalje vsem njenim najdražjim.

Tina

Unknown pravi ...

Ruth, živela si srečno in polno življenje. Žal prekratko. V svojih gorah počivaj v miru.
http://storify.com/grenko/kdor-zaseje-vrt-zaseje-ljubezen

Anonimni pravi ...

Dragi Raje, Jan, Miha in Pia,

vaša ljuba Ruth nam je dala zelo veliko. Ne samo urejenega vrta ampak nas je naučila tudi uživati v vsaki cvetlici, vzhajajočem soncu, svežem kruhu, presnih sokovih... Zelo smo jo imeli radi kakor tudi vse vas. Spremljali smo vaša življenja skozi njeno pripovedovanje, zelo je bila ponosna na vas.

Če boste kdaj karkoli potrebovali, v Stražišču živi družina Bavdek, ki vam bo vedno z veseljem in ponosom pomagala.

Mislimo na vse vas in na Dika, Ruth pa bo vedno v našem spominu.

katka pravi ...

Ruth, tvoj način življenja je navdihoval tudi nas. Za nas boš večna.

Jokamo in žalujemo z vami.

Katarina z družino

spela pravi ...

Ruth, ti neizmerna življenjska sila ....zaradi tebe sem prijazna in potrpežljiva do sebe!
Hvala ti in počivaj v miru, tvojim najbližjim pa iz srca želim moči in poguma! Boli....

Špela

Anonimni pravi ...

Ruth, osebno te nisem imela priložnost spoznati, sem pa velikokrat brala tvoj blog, iz njega srkala tvoje veselje do življenja, do lepot tega sveta, tvojo energijo, ljubezen. Kako zelo mi je hudo, da se je tvoja pot tako kmalu zaključila, ko pa verjamem, da si imela še veliko načrtov. Hudo mi je tudi za tvojo ljubo družino, želim jim veliko ljubezni, moči in poguma, da stopijo v nov dan. Si Zvezda na našem nebu, ki ne bo nikoli ugasnila. Katarina z družino

Anonimni pravi ...

Ruth, tudi jaz te nisem poznala, ampak veš, v svojih objavah si mi postala tako zelo blizu in tako zelo zelo domača. Postala si mi prava vzornica v vsem, kar si počela in živela: za družino, v kateri si tako skrbno negovala odnose; za šport, ki je vadba za potrpežljivost; za delo, ki je vir veselja; za rožice, ki so klic sreče.

Pogrešala bom tvoje dogodivščine...

Veš, od kar berem tvoj blog, nisem več ista; od včeraj pa sem popolnoma drugačna: od zdaj bo vsak moj dan še bolj izkoriščen, še bolj poln ljubezni...Kajti ne vemo dneva ...

V čast Tebi, Ruth <3, v čast Tebi, Življenje!

Anonimni pravi ...

Ne morem verjeti. Vedno sem te občudovala.
Iskreno sožalje najdražjim!

Anonimni pravi ...

Z mamo bova pogrešali tvoje znanje
o rastlinah, ki si ga tako
nesebično delila.
Pogrešala bom tvoj blog, ki
mi je vsak dan prinesel kaj novega: približal slovenske hribe, predstavil nove rastline, različne jedi, dal nove ideje za marsikaj.

Iskreno sožalje svojcem.

NaredilaAna pravi ...

Ruth je virtualno in preko tvja pozitivno vplivala tudi na moje življenje. Dala je nek zagon in te vrgla pokonci, da zmoreš, da lahko, da se potrudi in boš dosegel vse! Pogrešala bom nove bloge, vendar bom še brala stare, ko bom potrebovala inspiracijo.

Iskreno sožalje družini!

Anonimni pravi ...

Ni treba,da se poznamo pa vendar lahko cutimo enako. Svoj zadnji dom je nasla med rozami - ledenimi rozami...vecnobodo cvetele njej v spomin

bojan pravi ...

Angel je odšel med angele...

Anonimni pravi ...

Ne morem, nočem verjeti. Bolečina. Solze. Sožalje.
Ostala boš med nami. Hvala ti za vse, draga naša Ruth.hadioFO

Anonimni pravi ...

Draga Ruth,

hvala ti za vse sončne trenutke, ki si jih delila z nami.

Hvala za tvoj svetel zgled delavnosti, marljivosti in veselja do življenja!

Iskreno sožalje svojcem.

Brina

Anonimni pravi ...

Brez besed ostaneš, pri taki tragediji. Zakaj tako hitro? veliko, veliko prehitro nam je odšla draga Ruth.Toliko lepega, nam je znala prikazati. Ta njen blog je zakladnica znanja, prečudovitih posnetkov naših planin, vsak njen prikaz je res bil poln njene energije za vse nas, ki radi vidimo preprosto rečeno kaj lepega.

Žalujemo z vami!

Anonimni pravi ...

Občudujem vas, da v žalosti zmorete deliti z nami, kar nam je namenila Ruth...odšla je za soncem in zdaj je sama sonce...saj v resnici je bila že prej, zdaj sta s soncem eno...

Anonimni pravi ...

Iskreno sožalje.

Ruth se te je dotaknila s svojo toplino. Vesela sem, da sva se srečali in pretresena ob izgubi takšnega Sonca.

Sonja

Anonimni pravi ...

Spoštovani Ruthini najbližnji.

Močno se je dotaknilo tudi mene, češrav sem to izjemno žensko poznala samo preko televizije. Njene in sedaj vaše čudovite do dna duše dotakljive bloge. za katere srčno želim, da bi za vedno ostali na spletu, polni topline in ljubezni do družine, živali in narave, sem našla sedaj, ko je ta izjemna ženska Ruth mnogo prehitro odšla v Raj. Težko je v tem trenutko vaše bolečine najti besedo tolažbe za vas vse. ko bi le bilo več tako čudovitih ljudi, kot je bila vaša Ruth in vaša družina.

Bodite močni in povezani skupaj z Dikom in Lolo.


Jelka iz okolice Murske Sobote.

Anonimni pravi ...

čeprav*
trenutku*

Jelka

Sabina pravi ...

TO je to :) super !