torek, 23. september 2008

Dan v sezoni

Vstala sem zgodaj, malo čez sedem sem bila že pod vršaci v Kranjski gori.
Vrt smo uredili pred kratkim, sedaj je bilo na vrsti zadnje dejanje.

Sajenje čebulnic in dvoletnic - s poudarkom na oranžni in modri ...

Junijski luki

Jarice in anemone sem pripeljala kar v vedru - namočene v vodi.

Najprej sem razporedila mačehe ...

nato pa še čebulnice.
Narcise in spominčice sem pozabila doma - za to je poskrbela Stana.

Za hip sem se ustavila ob vrtu, ki smo ga posadili ... sploh se ne spomnim kdaj.
Dolgo nazaj!


In nato ob sosednjem, ki nas še čaka ...

Sledila je pot v Vodice in novo snovanje.

Jaški, jaški, po vrtovih jih je polno :)

Doma sem se malo razgledala naokrog ...

Jesensko vzdušje!

In še povsem poletni pogledi ...

Obožujem samosevne patagonske verbene!

Utrinek iz "rožnate" grede ...

Pisanolistni bradatec in kitajski drobnjak

Cercidifil pričara prve jesenske barve.

Tudi rumenolistni octovec že žari.

Kljub hladnemu vremenu sezonske rožce kar vztrajajo s cvetenjem ...


Cercidifil, ki je na severni strani hiše, se nikoli ne obarva na rdeče.

Nenavadna botanična pelargonija ...

in izjemne begonije!

Rantonetijeva krompirjevka za razliko od oleandrov cveti in cveti.

Na to pelargonijo (pa ne le nanjo) je zadnjič veter prevrnil pergolo, pa se je kar obrasla.

Ta zasaditev ni imela take sreče ...

Rožce, ki so pod streho, so še čisto sveže.

Težko čakam, da se bo kohija začela barvati.

Vedno so drobnocvetne kasije krasile balkon. Letos so posajena korita ostala pred rastlinjakom.
Enkrat sredi poletja sem eno ubogo sadiko posadila v lonec. Ko je dobila hrano, je eksplodirala.

Koralna begonija

Begonija Summerwings

Rožnato srebrna scena ob ribniku ...

Že dolgo dolgo nisem slikala cvetk, ki nas pozdravijo ob prihodu v naš dom.

Rajetu dela ne zmanjka!

Med dežnimi kapljami so se prikazali sončni žarki. Hitro sem naredila še en obhod ...

A tik tak so bili tu spet oblaki in nobene prave svetlobe za dobre fotke.

Pa še skok v jesen ...














Popoldne sem si zaželela sok. Prvič sem ga stisnila iz domačega grozdja.

Raje je rekel, da sem sočila kivi :)

Saj res. Danes ste nas kljub drugačni cestni ureditvi NAŠLI - kar me zelo veseli!!!

Sicer sem dan preživela z mislijo na bližajoča se predavanja. Pripravljala sem slikovno gradivo. Vmes sem pa svetovala, svetovala in znova svetovala. Prejle sem premišljevala, da je to pravzaprav opravilo, ki me izjemno osrečuje - ob tem res uživam!
Še nekaj slik v originalni velikosti ...

1 komentar:

tamara pravi ...

Kako zelo nas je Ruth obdarila za začetek jeseni! Super lepo!