četrtek, 11. september 2008

NAJbolj trpežna med trpežnimi

Ste včeraj prebrali članek o dipladeniji v Deluindom?
Tu je še nekaj slik, ki sem jih pripravila, a je zanje zmanjkalo prostora.

Danes sem pisala članek o hibiskusih. Kaj mislite, koliko časa sem porabila?
Polnih sedem ur!
Naštudirala sem sto in eno spletno stran in se zapletala, zgubljala, pa spet našla ...
Kaj je nastalo, boste lahko prebrali prihodnji teden.

Kitajski oslez

Močvirski hibiskus

Grmasti oslez

Hibiscus sino-syriacus

Jutri bo petek, dan, ko moram oddati članek za Družino. Tokrat sem bom posvetila encijanom.
Veste, kako so jim pri nas pravili pred sto leti?

Svedrci!

No, čaka me še pisanje za Gaio ...
Takrat bom preklopila na prezimovanje posodovk.

In kdaj naj se ukvarjam s knjigo?
Ne boste verjeli! Začelo me je skrbeti za zdravje in sem nehala ponočevat.
Po novem se najkasneje opolnoči poslovim od ekrana.

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Zanima me, če močvirski hibiskus prezimi na prostem?

Anonimni pravi ...

JA, tako pravijo tisti, ki ga imajo že vrsto let.
V literaturi piše, da prenese minus 25 stopinj.
Na vsak način je mlado sadiko pozimi priporočljivo zaščititi s smrečjem, podobno kot trajno fuksijo.
Veliko veselja s to nenavadno rastlino!