ponedeljek, 19. oktober 2009

Sezona kostanja in kislega zelja

Zdi se mi, da zadnje čase živim le od kostanja. Resnično ga obožujem.
Danes je prišla v moj nabiralnik elektronska Družina. V njej lahko preberete Matejin članek o tem slastnem darilu jeseni.
Sestrica pa mi je prejle poslala fotko kostanjevih pralinov.

Dodala je prisrčni slikci njene najmlajše Sare, ki lovi domače kamutove rezance ...

Ja, že dolgo govorim, da bodo testenine iz kamuta moj naslednji kuharski projekt.

A ker delam od jutra do večera, ostajam le pri kamutovem kruhu - še tega mi komaj uspe speči.
Sicer pa, jesen je na moj jedilnik prinesla kislo zelje!
Takoo mi tekne, tudi navsezgodaj, ob petih :)
Moj zajtrk pred dnevi - kruh s kislo smetano, kislim zeljem, rdečo papriko in česnom; pa sveže stisnjen sok iz črnega grozdja in korenčka, vrč limonade, tri žličke lanenega olja in pet tablet alg.

Danes zjutraj ob pol šestih pa sem moj prvi obed še zadnjič slikala med rožcami. Dopoldne sem se namreč od njih poslovila.
Na klasiko, ki jo sestavljajo kamutov kruh, kisla smetana in zelje ter česen, sem naložila lucernine kalčke, ajvar in oluščeno konopljo. Pripravila sem še pomarančni sok ter kozje mleko s čokolado, kokosovi kosmiči in cimetom.
Kaj je v rjavem malem kozarčku, pa itak že veste.


2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Mila sprašuje,
ker vsak dan preberem tvoj blog sem že velikokrat zasledila, da piješ laneno olje, pa bi te vprašala za kaj je koristno in kakšne alge uživaš. Oprosti moji zvedavosti,ampak me res zanima, ali ti tudi ti dodatki pomagajao, da imaš toliko energije?
Zelje je pa res zelo dobro in že težko čakam, da bo moje domače kislo.
Želim ti lep dan
Mila

Anonimni pravi ...

Zakaj pa ne:)