torek, 13. oktober 2009

Vetrovni torek

Naš študent Miha je včeraj prišel iz Ljubljane, saj naj bi dva dni skakali iz letala. A močan severnik, ki je pribijal sto kilometrov na uro, jim je prekrižal načrte. Noro, sem slišala zvečer po radiu - na letališču v Lescah je poškodovanih pet letal.

Utrujene rožice, ki jih je včeraj pobelila toča, danes pa mrcvaril veter, so zaključile poslanstvo. Pa sem mislila, da bo njihova lepota kar trajala.

Med drugim sem se ukvarjala s pisanjem članka o urejanju grobov, popoldne pa sem se odpravila v prelepo Loško dolino. Članice društva žena in deklet na podeželju Ostrnice so me čakale v šoli v Starem trgu pri Ložu.

Dve uri in pol prijetnega druženja je minilo kot bi mignil.
Drage srčne ženske, hvala za okusna in tudi praktična :) darila!

Kos ajdovega kruha s tritikalo in orehi se je med vožnjo kar stopil v ustih.

Ob torkih zvečer sem rada na poti, saj poslušam Miha in njegovo oddajo Toplovod. Včeraj je razpredal o šovu Kmetija slavnih, ki jo vsak dan gleda neverjetno veliko Slovencev. Kako sem jaz nerazgledana - sploh ne vem, kdaj je to treba prižgat TV, niti tega ne vem, kateri Slavni kmetujejo ...

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Saj nas je še nekaj takih, ki ne sledimo dogajanjem na Kmetiji.Vaš blog je vsaj zame zanimivejši.Z rožicami je tako kot z nami-nič ni večno....

Anonimni pravi ...

Pozdravljena Ruth tudi jaz ne vem kaj je tv in traparije od kmetije....obožujem tvoj blog in vsak trenutek prostega časa izkoristim za hribe ali tek v naravi.Obstaja še bučni praznik v vaši vrtnariji ? Lep večer !