petek, 9. oktober 2009

Zdrava hrana!?

Zadnjič je elektronski klepet prinesel opozorilo, da moram pred mojim novim športnim projektom zelo pazit na prehrano. Na jedilniku naj bi bilo ogromno zelenjave. Tudi za zajtrk.
V resnici si brez prvega obroka ne znam predstavljati začetka dneva. Ko vstanem, si takoj pripravim zajtrk, saj sem takooo lačna!
Včeraj sem bila že pred sedmo pri zobarju, tako, da je bil zajtrk pozno.
Paradižnikov sok, kruh iz rdeče koruze in kamuta, na njem pa domača pašteta, narejena in gob in piščanca. Po vrhu pa njam, slastni cvetovi čemaža ...

Za večerjo je Raje poleg sataraša pripravil odlično solato. Kislemu zelju je dodal koruzo, sir, tuno, česen, bučno olje in kostanj. Odlična kombinacija!

Danes je zajtrk nastal ob pol šestih, saj grem zgodaj na teren.
Stisnila sem paradižnikov in korenčkov sok, skuhala kozje mleko s čokolado in cimetom, z maslom sem namazala kruh ter po marmeladi in medu potresla praženo konopljino seme.
Ja, v malem kozarčku pa se skrivata žlički lanenega olja.

Želim vam uspešen dan!!!
Poglejte, kaj je opolnoči "skuhala" Pia :)

Ni komentarjev: