četrtek, 29. oktober 2009

V hribih jesen podaja roko zimi

Teden je bil naporen in zato sem si danes privoščila počitnice :)
Boste uganili, kje sem se potikala? In to kar 11 ur!!!
Začela sem v Spodnji Krmi.

V Zgornji Krmi sem uživala v prelestnih barvah macesnov.
Za začetek odsev v koritu ...

Nato pa rumeno-modra pravljica!

Prva zaplata snega na poti proti Kredarici ...

Kakšen dan!
Neverjetno topel,

za poletna oblačila.

Še vetru se ni dalo pihati.

Ko sem na Kredarici meteorologu narisala načrt za njegovo domačo gredico, sem se odpravila proti Planiki.

Pot je bila že kar zimska - noga se je v zametu pogosto izgubila.

Planika - kako nenavadna, ko sameva ...

Razveselili so me gamsi :)

Moja naslednji cilj je bil Dolič.

Nameravala sem na Kanjavec. Tale tabla me je premamila, da sem jo mahnila kar tu navzgor - po severni strani.

Markacije so bile zaradi snega slabo vidne, a korajža velja.

Občudujem koprenaste oblake ...

Čudim se, kaj počne tale pajkec sredi zime.

Potem me je začelo vse bolj skrbeti.
Vsi, ki hodite pozimi v hribe, vam je ob teh fotkah jasno, zakaj.

Led, led

A sem kar lezla navzgor, saj je bilo v nadaljevanju strme poti veliko napihanega snega ...

Tik pod vrhom pa - živ led (dobro, da se na sliki ne vidi).
Nekako sem se prebila čez, a ko je zmanjkalo zajle, sem se pred ledenim zaključkom poti obrnila.
Preizkušnja, ki me bo - vsaj upam - spremljala celo zimo. Da ne bom slučajno kdaj preveč korajžna!

No, pa sem srečno, z odrgnjenim komolcem in strganimi hlačami, pristala na Doliču.

Po adrenalinski preizkušnji je bil povratek čez Planiko šala mala ...

Malica - slastna mandarina

No, pa sem ga ujela - obiskovalca Planike ...

Poglej, poglej, kako zanimiva senca!

Le kdo lomasti tule, sem se spraševala.

Za umirjen zaključek ture pa še nekaj večernih fotk ...

1 komentar:

Anonimni pravi ...

Čudoviti posnetki, ni kaj.Ampak, a poznaš pregovor, ki pravi:Vrč hodi po vodo, dokler se ne razbije....Da ne bi bila ti ta vrč!!!!