nedelja, 14. november 2010

Domača naloga :)

Tri je moja srečna številka in zato me veseli, da bo v novi knjigi vrtov 33.
Nekateri ste bili že deležni moje prošnje, da kaj napišete o svojem vrtu, pa o tem, kako ste začeli z vrtnarjenjem.
No, mama Slavka mi je prejle, kot se za učiteljico spodobi, prinesla čistopis. Ja, računalnik ima pokvarjen ...

Jutri moram poklicat še kar nekaj lastnikov vrtov in jih povprašat, če dovolijo objavo motivov iz njihove zunanje dnevne sobe. Joj, držim pesti, da mi bodo naklonjeni.
Danes sem bila veliko na zvezi z Vido iz Ribniške doline

in Anito izpod Stola.

Z Lidijo sva med drugim po telefonu razglabljali, zakaj njihov mačkon ne bo v knjigi. Presneto, zato ker mi do sedaj ni hotel pozirat med rastlinami. Saj mu oprostim, prej je bil vajen balkona, hud veleposestnik pa je šele dobro leto ...

1 komentar:

Helena G pravi ...

Ruth, tudi 9 je srečno število, zato potrebuješ 3-3-3 vrtov ...

Vidim, da nas pogrešaš in da ne moreš zdržati brez bloga. Tvoja sestra Mateja je v svojem blogu napisala, da za prispevek porabiš samo 5 minut. Je res?

LP
Helena G