torek, 9. november 2010

Težka naloga

Dragica je profesorica in me je že ogromno naučila. Res.
Poznava se celo večnost. Ob vsakem najinem srečanju na vrtu, pa tudi v njeni odsotnosti, so nastajale slike.
V zadnjih dneh sem jih zbrala v mapo in povem vam ...
zelooo težko sem jih izločila 17, kolikor jih je lahko v knjigi.
No, številne so presvetljene ali temačne, a vse odsevajo nek trenutek življenja - v majhnem vrtu, ki pa ima močno srce in široka pluča.
Pri prijateljici sem spoznala, kako se negujejo številne rastline, tudi sivka.
Ta je v skalnjaku že 15 let in je vsako poletje prekrasna!
V vseh letih najinega druženja se je na gredicah izmenjalo na stotine sezonskih rožic ...
Pomlad je v vrtu res bohotna ...
Fotka z Lizo je nastala 13. julija 2004.
V vrtu se življenje poraja in poslavlja ...
Mi pa smo včasih le nemi opazovalci ...
SEZONSKE rožice - vsako leto nov izziv ...
in rastline, ki so v vrtu stalnica :)
Dragica me vzpodbuja k minimalizmu.
Jaz ji pridno sledim :)
Ooo, veselim se najinih tuhtanj ...
in prijetnih skupnih in okusnih srečanj.
Kajti ideje najprej vzbrstijo, zacvetijo ...
in če z njimi pravilno ravnaš, tudi obrodijo.
Najlažje se to zgodi s pomočjo prijateljev, ki ti stojijo ob strani!!!

Ni komentarjev: