torek, 9. november 2010

Sončna jesen

V današnjem turobnem vremenu si pravim - sama sreča, da sem jo ujela v slike!
In njene žareče barve :)
Danes se "ukvarjam" z vrtom mojih dragih prijateljev ...

Verjetno tudi na vašem vrtu cveti goli jasmin. Nič zato, saj ima za bolj hladne dni na zalogi še dovolj popkov!

Tale mali grmič pa bo zagotovo dehteče cvetel šele na prehodu zime v pomlad.
Jeseni pa se čudovito obarva - malocvetni leskovec.

Latnate hortenzije ne slovijo pa kakšni sila barviti predstavi na jesen. So pa zato suha socvetja idealna za lovljenje dežnih kapljic ter kasneje tudi ivja ter puhastega snega.

Še dve fotki iz arhiva. Takole je izgledala rastlina 21. avgusta 2005

in z veliko večjimi socvetji 28. avgusta 2008.
Saj veste zakaj.

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Glede na turobno vreme me tvoje fotke vedno dvignejo v višave. Polepšajo mi večer.Lp Vida

vida pravi ...

Glej, glej kaj mi je ratalo.Čeprav nisem mislila klikniti anonimna .L P Vida iz Ribniške doline...