petek, 26. november 2010

Sanje

Tega še nisem povedala, ker me novinarji pri zadnjih intervjujih niso vprašali.
Po opravljenem 14-dnevnem teku po Slovenski planinski poti sem še tekla.
19 noči!!!

Same lepe sanje; ni me zeblo

niso se mi tresla kolena

ni mi drselo ...

Same nasmejane sanje!

Zanimivo, podoživljala sem zlasti zadnje dni.

Vsako noč je bil sončni vzhod in zahod :)

Ne spomnim se, da bi se v sanjah kopala. Bilo je pa ostalo res neverjetno.
19 noči neprekinjenega teka po hribih - in to doma, v mehki postelji!!!

4 komentarji:

Tika pravi ...

Ko počneš res nekaj res z vsem srcem, temu sledi tudi um in res si SRČNO SRČNO tekla, da se možgani ponoči niso preusmerili.

striti pravi ...

Niste nikoli na poti uporabljali pohodnih palic?

Anonimni pravi ...

...le kam vas bo drugo leto zanesla pot po Sloveniji....

RUTH pravi ...

Ja, na 90% poti sem uporabljala palice - take ultralahke.
Presneto, sem jih pa oktobra očitno nekje pozabila. Sploh jih ni več v avtu ...