ponedeljek, 31. oktober 2011

Galerija v dolini Triglavskih jezer

Ob podobah narave vedno ostanem brez besed.
In kako težko sem izmed 300 fotk izbrala le tretjino.
Uživajte, upam, da to lahko storite tudi v živo!!!! Podajte se v hribe ...































































7 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Ruth hvala, da delite vse to z nami. Za tisto rano pa toplo priporočam Justovo kremo Tea tree - sprobano deluje.
lp na Gorenjsko s Primorske Mojca

RUTH pravi ...

Mažem točno s to žavbo, jo imam v ruzaku, a žal zaenkrat ne deluje :(

Vanda pravi ...

Verjamem, da si imela težave pri izboru fotk! In komaj sem čakala, da jih objaviš, pa si si morala najprej posušiti noge, kaj ;-)). Sem že iskala stik s tabo in večkrat pregledala tvoj blog. Ampak v resnici je bilo mnogo lepše, kaj! Res sva preživeli skupaj delček fantastičnega dne - hvala za družbo!
Želim ti še mnogo fantastičnih tur in uspehov na vseh tvojih številnih področjih! Vanda

Anonimni pravi ...

Neverjetno!Hvala, da to krasoto delite z nami!!! Srečno še naprej!!!!!

Helena G pravi ...

Evo, se je že začelo! V naslednjih mesecih nas boš "pitala" z lepimi fotografijami narave, mi, "kotlinarji" pa bomo sedeli v službi pred računalniki in vzdihovali. Saj veš, da nam delovna morala po ogledu tvojega bloga močno pade? Zato lepo prosim, da ob že kičasto lepih fotografijah, ki jih objavljaš, napišeš še kaj slabega. Npr., Dik me je potisnil v jezero, gams me je ugriznil v zadnjico, na pol poti so se mi izpraznile baterije v fotoaparatu, dvakrat sem se izgubila (enkrat ne šteje, ker se vedno izvlečeš) ... No, nekaj podobnega, pač. Tako bomo manj melanholični, depresivni, zafrustrirani, nevoščljivi ...

Lp,
Helena

RUTH pravi ...

Oooo, Vanda, lepo, da si se oglasila :)
Helena, ne skrbi, ko bom utegnila, kaj napišem. Kaj vse se nama z Dikom ne zgodi ...
Veš, od jutri naprej imam tudi jaz službo :(

Unknown pravi ...

Ruth tele vaše poti so pa tako krasne da se kdaj priporočim da napište pot po kateri greste... Bi z veseljem kdaj šli po vaših poteh... Je pa bil tale podaljšan vikend kot nalašč za pohribih se pojat ;-)