nedelja, 2. oktober 2011

Pozdrav iz Šparte!

Saj nisem niti za trenutek podvomila v moč mojega telesa, v pomoč Rajeta in Joli, ki sta tu v Grčiji dihala z mano, vedela sem, da ste z mano tudi številni v domovini. Hvala!!!

Ko ste spremljali zapise, ki jih je po Rajetovih sms-ih v splet vzorno vnašal Miha, si verjetno niste mogli predstavljati, da sem Špartatlon pretekla v brezčasju. Tempo teka sem z uro kontrolirala le prvih 80 km, saj sem morala zelo pazit, da nisem začela prehitro. Moja spremljevalca sem prosila le, da mi povesta, kako je z limitom. O uvrstitvi nisem želela biti obveščena in se mi o tem sploh ni sanjalo. K sreči! Bila sem čisto neobremenjena, lebdeča, zlasti ponoči in pri teku v klanec. 
Enkrat sredi drugega dne sva prijetno klepetali z Japonko in dohiteli Angležinjo. Ta je rekla:  Ooo, sedaj bosta pa vidve na drugem in tretjem mestu. Takrat, šele takrat, sem se zavedla, da je to v resnici tekma. 

Dobro se zavedam, kakšna sreča me je spremljala, da sem tako kot Filipides po doooolgi poti prinesla sporočilo Leonidasu.   

In nagrada? Raje vedno preseneti in sčara rožice. Tudi tokrat. Fotka je nastala uro po prihodu v cilj.

Ta pa uro pred startom :)

Uff, kaj vse se je dogajalo na poti!!! En del je po zaslugi Irene, Boruta in Danila zapisan v gibljivih slikah.
Kmalu lahko pričakujete dokumentarni film.

21 komentarjev:

Avena pravi ...

Sem čisto brez besed. Samo ISKRENE ČESTITKE!!!

mojchka pravi ...

OOOO; že ves dan čakam vsaj kakšno besedo, zdaj pa tale lep zapis.
Ruth, še enkrat čestitke, carica si in velika inspiracija.
Čestitke tudi spremljevalni ekipi (v Rajeta pa sem itak že kar malo zaljubljena ;-) in hvala Mihu za sveže novičke, ki smo jih nestrpno čakali!
Komaj čakam še kakšen zapis o tem teku, pa seveda film... Pa predavanje, bo kakšno? Zagotovo pridemo!
BRAVOOOOOOOOOOO RUTH!!!

Vanja pravi ...

Ruth, čestitke!! Najboljša si! :)

Neza pravi ...

Poklon
do tal
:)):
Čestitke!

katka pravi ...

ČESTITAM!!!

Anonimni pravi ...

Ruth, kapo dol !!! Si vztrajna in močna .
Pozdrav, Marjana E.

Marko pravi ...

Bravo!!
Iskrene čestitke!!

Darsi pravi ...

Kapo dol, čestitam. Kar tako naprej.

K pravi ...

Čestitke, iskrene čestitke iz vsega srca!

:-) pravi ...

Ruth, čestitke!
Bravo, bravo, bravo!

PS: Zdaj moram še jaz na svojem blogu izpolnit obljubo od lani! ;-)

Anonimni pravi ...

Ruth- kakršno poznamo! Čestitke in vse spoštovanje!
Bravo Ruth!! Zdaj pa se prepusti crkljanju....

LP
Milena

Anonimni pravi ...

Iskrene čestitke za fantastičen podvig!!! Se že veselim dokumentarca.
Še enkrat bravo, bravo in lep poletni pozdravček s štajerskega konca.
Aleš in Domen

tamara pravi ...

Zagotovo nisem edina s solzami :)
Ponosni smo nate :)
Čestitke še 1x in srečen povratek:)

Anonimni pravi ...

Ruth, vsaka čast!!
Polona

Anonimni pravi ...

Vse je v (pravi) glavi.
ČESTITKE!
Andrea

Anonimni pravi ...

Čestitke! Ponos naše dežele!!!!

Anonimni pravi ...

B R A V O ! !
ISKRENE ČESTITKE.

Milena

Urška Sem pravi ...

Z vsem spoštovanjem: Ruth, iskrene čestitke ⊱✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ✿⊱

Anonimni pravi ...

Bravo, bravo, bravo.
Iskrene čestitke.
Andreja

Tashky pravi ...

Čestitke resnično!!!

Anonimni pravi ...

Čestitke še enkrat. Hitro in uspešno regeneracijo želim! Moža imaš pa točno takšnega kot si ga zaslužiš- najboljšega!
P.S. Tvoj Raje pa bi moral odpreti šolo za ustvarjanje pravih moških!!! ;)