torek, 25. oktober 2011

Med službo

Ooo, kako mi je bilo danes žal, da sem doma pozabila fotkiča. A kaj, ko sem zjutraj tako brezglavo odhitela na televizijo ...
Dan sem preživela z mamo Slavko. Po snemanju sva se odpeljali na ogled novih projekotov - na morje, v idilično vasico Malija, potem pa v Vipavsko dolino, v Bukovico. V Vipavi sva naložili sadno drevje ter odhiteli v Pirniče in nato v Medvode. Z rahlo zamudo sva prišli na vrt na gorenjsko Dobro polje ter še z večjo zamudo na svetovanje v domačo pisarno.
Ves dan brez fotoaparata!!!! Jaomeni ... sonce na morju, žareče barve ruja, kakiji ...
Tu pa je nekaj motivov iz preteklih dni :)















2 komentarja:

VANJA pravi ...

Ruth, a imaš slučajno na urniku tudi kakšno jesensko predavanje na Štajerskem koncu? ...bi bila takoooo vesela!

tamara pravi ...

V Bukovici ?!? Kje? Pri kom?
Ko bi vedela :( ..... bi vaju pričakala tudi jaz :)