sreda, 5. oktober 2011

Hvaaalahvaaala!!!!

Pa sem spet z vami izza domačega računalnika :) V roke sem dobila telefon, ki je ostal v Podvinu, in ne morem verjeti, koliko sms-ov me je čakalo ... Potem pogledam na Facebook, ki ga sploh ne znam uporabljat, in najdem polno sporočil ...
Koliko toplih misli, vzpodbudnih besed ste mi namenili! Naajlepša hvala za vse čestitke in dobre želje za regeneracijo! Ja, danes sem že kolesarila :) To je čarobno, prav res, da ne čutim niti trohice utrujenosti. 
Torej - z veeeliko energije se bom jutri zagnala v delo.
A nepozabni trenutki bodo z mano ...


Ja, dragi tekači, pozabila sem se zahvalit vsem, ki ste bili z mano na Tekaškem forumu :) Šele prejle mi je mož poslal link. Se opravičujem, a to je dokaz, da sem res samotarska tekačica.
Obljubim, v prihodnje bom natrosila kopico uporabnih ultramaratonskih napotkov.
Špartatlon je bil zame tudi druženje in številni prijetni klepeti - pred, med in po teku.
Na sliki sem v Šparti s simpatično Japonko Kimie, ki je prišla v cilj vsega 14 minut pred limitom, a to sploh ni pomembno. ZMAGALA JE!

Obema z Joli je podarila pahljačo :)


5 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Dobrodošla spet nazaj v Sloveniji!

Tudi na Tekaškem forumu nas je veliko navijalo, ha ha.

Še enkrat iskrene čestitke ob nepozabnem dosežku!

Damijana

Anonimni pravi ...

Še enkrat čestitke. Nepozabnao. To je zame skoraj na meji nemogočega. Bravo.
Andreja

Sonja pravi ...

RUTH

ČESTITKE ... BRAVOOOOO

bila v mislih s teboj

enkratna si :)


sonja

Anonimni pravi ...

Pa to je neverjetno kaj človek zmore.Mislim, da je na 1.mestu zdravje, na 2.pa železna volja, ki jo ne premore vsak. Ostajam brez besed!!!
Še veliko takih podvigov Vam želi Vaša zasledovalka
Ana

ružica pravi ...

Draga Ruth,
res malo pozno pošiljamo iskrene čestitke in sporočamo, da vas občudujemo.
Lepe pozdrave Bavdkovi iz Stražišča