sreda, 4. junij 2008

Okrasni luki

Vas že razveseljujejo? Ste jih posadili dovolj?
Če sta odgovora negativna, ne pozabite nanje sredi septembra, ko bo nastopil čas za prodajo čebul.

19. maja mi je Helena poslala te slike ...


Od Marjana sem prejela ti fotki perujske lilije ...

Sledi nekaj slik okrasnih lukov iz angleških logov.


















O novostih na področju okrasnih lukov pa kdaj drugič!

Ste že videli tak orjaški luk?


Še slike v originalni velikosti ...

4 komentarji:

Anonimni pravi ...

Ruth,
zopet bi vas prosila za nasvet oz. pomoc. Danes sem med zalivanjem rozic opazila, da so soncne fuksija napadle mravlje in poskodovale liste. Na listih sem opazila nekaksne zelene licinkice.
Sprasujem vas, s cim naj poskropim, da mi soncne fuksije ne bodo pomorila mravljice.

Hvala in LP,
Barbara

Anonimni pravi ...

Moji so že odcveteli. Žal tako hitro, da jih niti poslikala nisem v najlepšem cvetju. Pa naslednje leto...
Barbara

Unknown pravi ...

V zadnji prilogi Deloindom ste pisali o begonijah. Sama pa inmam težave s fuksijasto begonijo. Reva je namreč odvrgla večino listkov. Res pa je, da raste na severnem balkonu in je izpostavljena padavinam. Hvaležna vam bom za nasvet.
Monika

RUTH pravi ...

Mravlje so vedno opozorilni znak, da so rastline napadli škodljivci. Ti sesajoči požeruhi izločajo medeno roso - sladka tekočina mravlje privablja.
Torej, ko škodljivce zatremo, se mravljice "odselijo"!
Čimprej v akcijo!
V knjigi Cvetoče razkošje so recepti za doma narejene pripravke.

Odgovor, kaj se dogaja s fuksijasto begonijo sledi, ko dobim sliko.

Vašim cvetočim prijateljicam želim čim manj težav!