torek, 26. avgust 2008

Boleče negibanje

To je za moje telo grozno stanje. Gibanje je očitno droga, saj me v stanju mirovanja trga po mišicah.
No, najhuje je bilo prejšnji teden - prve tri dni abstinence! Še po tako hudem naporu me nič ne boli, tole je bilo pa obup. Ko se zbudiš čisto polomljen - in to od sedenja za računalnikom.
Četrti dan so mišični končiči spoznali, da mislim resno in jih ne mislim več obremenjevat. Ja, saj jim dopovedujem - le za nekaj časa.
In to počnem ravno ob nepravem času, ko imam pred sabo Triatlon pa Slovenski alpski maraton. A kaj morem - taka je pisateljska. Brez kilometrine s prsti na tipkovnici ne nastane nič.

A obožujem gibanje v naravi. Za tolažbo mi ostane 7-kilometrski krog v Grofiji.
Ki sem ga zadnjič pretekla v rekordnem času ...

Pojdite na obronek gozda po vitamine!

Prilagam delček arhiva mojega gibanja ...








Živim v pričakovanju ČASA, ki bo naklonjen moji veliki ljubezni - ŠPORTU.

1 komentar:

Anonimni pravi ...

Ah, kako lepo je v hribih! Nazadnje sem bila tudi jaz pri konjih na Kofcah. Mene pa ne trga v mišicah, ampak v živčkih, ko vidim tole prelepo sončece zunaj, jaz pa za enkranom...