sobota, 12. marec 2011

Po treningu

Prav lepo sem se navadila sama čarat sojino mleko. Imam tudi merico, da ne delam napak in odmerim pravo količino soje, mleko mi med kuhanjem tako ne kipi iz mikserja :)
Zadnje čase mi po treningu najbolj tekne čokoladno sojino mleko. Do pred kratkim je bilo kupljeno. Sama ga naredim tako, da  mleku dodam zdrobljena kakavova zrna, burbonsko vaniljo, cimet in med.
Vse, razen medu, dam v mikser in kuham pet minut pri 95 stopinjah.
Medtem skopam pasjega tekača. V tem času se napitek malce shladi in mu dodam še med.
Tole je od prejle: Na dnu sklede, v katero odcedim sojino mleko, mi je ostal kakšen centimeter vsebine. In ko vzamem iz hladilnika, prav debelo pogledam. Naredil se je jogurt!
Primešam mu češpljevo marmelado ter obvezni cimet in vaniljo. Ej, sploh ni slabo! Kot kupljeno!! Pa ne bo treba v trgovino :)


3 komentarji:

Julija pravi ...

Mmmm, izgleda odlično :) a bi se dalo kje dobiti recept za pripravo?

Anonimni pravi ...

Pozdravljeni Ruth, ali bi nam res lahko zaupali recept za pripravo sojinega oz čokoladnega sojinega mleka? Iz navedenega žal nisem uspela razumeti Bila bi vam hvaležna.
Uspešno še naprej na vseh področjih vam želim,
Sonja

RUTH pravi ...

Tule sem napisala recept za sojino mleko:)

http://vrtnarija-ruth.blogspot.com/2011/02/beljakovinski-napitek.html

Za čokoladno izvedbo so dodatki navedeni v tej objavi.
Julija in Sonja, če še kaj ni jasno, pa sporočita.