torek, 8. marec 2011

Zgubljeni Dik

Vsi, ki ste bili danes pri meni na svetovanju, veste, da me je zelo skrbelo za našega družinskega člana, ki je izginil neznano kam. No, prejle sva z Rajetom že čisto obupana globoko razmišljala, kdaj sva ga nazadnje videla. In meni je vžgalo, da se je ob mojem prihodu ob štirih popoldne sukal okrog avta. Tečem na dvorišče in ... užitkarski kuža leži kot grof na zadnjem sedežu. 26 ur ni muksnil, ni se odzval na klice ... Oooo, presneti lump, kakoo naju je prestrašil!!! Sedaj že lepo najeden in napojen spi na svojem kavču, v hiši. Kako pa Dik izgleda, ko pride iz nočnega treninga in čaka na kopanje, si lahko ogledate na sliki :) 

8 komentarjev:

mojchka pravi ...

ooo, ko sem prebrala samo naslov, sem se pošteno ustrašila.
Še jaz sem navezana nanj, pa čeprav ga poznam samo iz tvojih objav!!!

M pravi ...

Tudi mene je stisnilo ... glavno, da je na koncu vse ok.

JozicaH pravi ...

Očitno je rabil malo mira :) Kot vsi mi kdaj. Ampak žal se moramo mi umakniti, če želimo res mir, veliko dlje kot do zadnjih sedežev avtomobila.

VANJA pravi ...

Le kam si ga peljala, da ga je po treningu tako pobralo?

Lep dan!

Anonimni pravi ...

Ja, kdo bi bil pa tvoj najzvestejši dnevni in nočni spremljevalec med tekom? Tudi tebe bi bilo zanimivo videti po teku......ne samo kuža....

K pravi ...

Je bil utrujen :) Verjamem, da vas je skrbelo, ja ...

Urška Sem pravi ...

O ti smrdica terierska trdoživa, welkom houm!!! :-)

...................*..*..*................*..*..*
...............*..............*.......*.............*
..............*....................*..................*
..............*........................................*
...............*.........................*..*......*...*
..................*...................*.........*.........*
.....................*.................*......*..........*
........................*................*.*...........*
.............................*..........*...*.......*
...................................*.............*

Urška Sem pravi ...

Ljuba Ruth,
pišem s prošnjo za pomoč, just in case, če bi slučajno dobila kak preblisk...

V petek smo našli mladega kužka, ki ga imamo zdaj začasno nastanjenega in mu želimo najti nov dom.
Po oceni veterinarja gre za primerek manjše rasti (tehta le 5 kg, star je pribl. 4 mesece). Kuža je prijazen, igriv, zaupljiv, nič prestrašen, ne kaže znakov negativnih izkušenj. V stanovanju normalno funkcionira, se mirno vozi v avtu, povodec mu ni tuj... V dneh, odkar je z nami, je spoznal vsaj 10 različnih psov in je tudi iz tega vidika neproblematičen. Res prikupen samček, a pozor!!! s terierskimi predniki. Velik plus za tiste, ki prisegamo na raziskovalni duh & izjemno srčnost, nesprejemljivo za tiste, ki iščejo "plišasto igračo". Po moji skromni oceni je kuža hiperaktiven :-)
Če bi vedeli za koga, ki išče kužka za aktivno preživljanje prostega časa (šport, pasji šport agility ipd.) ali bi mu z ograjenim vrtom in sprehodi nudil (poleg ♥ ♥ ♥ :-) dovolj gibanja, se toplo priporočam.

KLIK
KLIK
KLIK
Kužka ne moremo zadržati, vezi med nami se hitro tkejo... Zavetišču bi se, če bo le mogoče, radi izognili.

Sporočilo se lahko z mojim blagoslovom briše ♥