ponedeljek, 12. september 2011

V življenju ni naključij, so samo "ključi" (na-ključ-je)


Tako meni Nena in res - en poseben ključ mi je odprl vrata do njene Althee.  
Prijazno, z odprtimi rokami, me je sprejela in bila pripravljena pomagat na poti, ki jo bom morala premagat od Aten do Šparte.  
Po najinem prvem srečanju sem jo prosila, naj mi napiše, kaj se je dogajalo v poldrugi uri najinega druženja.     

Nena pravi: "Kar sva delali danes, je bila Bionic meridijanska diagnostika stanja telesa in notranjih organov
Izmerili sva pretoke energije v telesu, s čimer sva ugotavljali, ali je življenjska energija v telesu enakomerno, oziroma pravilno razporejena. V našem telesu se namreč v posebnem ritmu po energijskih poteh, meridijanih, ki so našim očem nevidni, pretaka življenjska energija, ČI. Ta energija skrbi za nemoteno in pravilno delovanje naših notranjih organov. Močna ČI energija je predpogoj, da smo zdravi in vitalni. Če nam te energije primanjkuje ali je njen pretok oviran ali blokiran, lahko tudi zbolimo.   
Kadar pa smo v energijskem ravnovesju, smo zdravi, telo se lažje obnavlja, regenerira in tudi naše počutje je dobro, čutimo, da imamo »polno energije«.  
Tvoje stanje je »šolski primer« kako naj bi vsak od nas skrbel zase in v kakšnem stanju naj bi energijsko bili. Čestitke in poklon za ta dosežek."  

Ob naslednjih srečanjih je sledil IMT - intuitivni mentalni trening. Z Neno vizualizirava tekmo in ufff, povem vam, dogajajo se nenavadne stvari ... Tudi na treningih je drugače :)

Ni komentarjev: