torek, 8. maj 2012

Prenovljen vodni kotiček

Oooo, ko bi imela čas - kaj vse bi naredila doma. Tako pa se iz dneva v dan posvečam vašim rožicam in vrtovom ...
No, danes sem za silo uredila nov vodni motiv. Pri tem sem porabila vse kamne in spet lahko pridete do ribnika.

 
Kostanjevi čoki so namenjeni posedanju :)

Čakajo me le še fina dela - želim nasuti fine prodnike in posadit rumen lokvanj.
Prinesla sem prve poletne zasaditve - v mojem letu milijonskih zvončkov ne gre brez njih tudi tu!

Joj, kakooo je danes zvečer žarelo - brsteča gledičija in poslavljajoči se tulipani ...

27. junija 2006 smo začeli gradit prizidek betonskemu ribniku.

 Kakooo sem bila vesela, ko so se v mlakužico, narejeno iz polovičnega soda, naselili gorski urhi!

Sivko, ki je rasla tu več let, sem danes premestila na zelenjavni vrt.
 
Tudi "kačice" se bodo v povečani mlakuži imele lepo.

Ta stara slika je le še za spomin, a kamni so večni - vidim, da sem večino vključila v nov motiv. 



1 komentar:

Dado Andd pravi ...

lepo