torek, 11. september 2012

Film o pripravah na Junglemaraton

Če bi si zamislili v scenariju, verjetno ne bi nikoli ujeli takega trenutka.
Ko smo prišli na Bled, je bilo temačno, ponujal se je dež, in sem si rekla: "A v takem bom preplavala jezero?"
Potem je iznenada posijalo sonce in se obenem vlilo. Bilo je kičasto lepo. Nastali so super filmčki - z akcijo nad in pod vodo.
 


Sedaj vem, da je kriza, ko se ti sredi plavanja med dežnimi kapljami odveže čevelj :)
Na pomoč mi je priskočila Nina.
 
Z Mihom sta uživala v veslanju v res nenavadnih vremenskih razmerah.
 

V filmu boste videli, kakšna "anakonda" me je pričakala pred otokom. 
No, sem se ji izmuznila ter hitro stekla po stopnicah do cerkve.
 
Ko sem v vetru in med rohnenjem neba srečno priplavala do konca jezera, me je čakal tek v mokrih oblačilih. V zraku je še malce dišalo po poletju.



Ni komentarjev: