torek, 4. september 2012

Zgledi vlečejo, mar ne!?

Danes sem bila na vrtu pod Ljubeljem že ob pol sedmih. V avtu sem na poti pojedla koruzne žgance s konopljo in mlekom, pila pa kamilični čaj. Ta me spremlja že en teden, ves čas, ko sem prebolevala ne vem kaj - eno črevesno vročično težavo, ki je povzročila, da imam prebavila zaradi nenehne driske sčiščena, prečiščena, kot nova :) 
Ooo, kako sem si v tem času želela klasične hrane, kako sem bila vse dni lačna. Ko kar ješ in nič ne ostane v telesu. Pristala sem na infuziji, sedaj je bolje.
No, ko sem zjutraj prišla na vrt, je poleg očeta iz hiše pritekla zagnana osnovnošolka in nosila grmovnice. Mimogrede sem jo vprašala, kaj je imela za zajtrk. In je odgovorila, da tako zgodaj ne je. Opala, sem bila presenečena. Oče je rekel, da imajo kmalu (ob devetih) malico.
Pri nas doma sem redno skrbela za zajtrke. Tudi če so otroci začeli s poukom ob nehumanih urah, ki sedaj niso dovoljene, so imeli polne želodce.
Tudi sama ne bi preživela brez zajtrka. Če delam ob petih, moram jesti takrat ...


Tudi v novem domu znam speči kruh :)

Letos se razvajamo z marmelado iz "divjih" malin. Mama Slavka in ata Jaka sta strastna nabiralca in po malinah bo ob jutrih dišalo več mesecev.




Sem pa tja skuham kaj mlečnega ...



Rdeči riž z dodatki




 Obogatena skuta



Tunin namaz









2 komentarja:

Pia pravi ...

Ej, tisti mlečni sok nad rižem je moj!

Anonimni pravi ...

Kje pa je vaš novi dom? Če seveda ni skrivnost?

Lp