nedelja, 11. november 2012

Sanjam?

Sobota 2:00 
Ne vem, kaj se mi je sanjalo, ko me je Raje zbudil.
V avto sem odnesla smuči, palice, poln nahrbtnik.
 
V Radovni se mi je zdelo, da sanjam.
Stopila sem iz avta in zrla v deroč hudournik.
 
V Krmo sem poskusila priti po dveh drugih cestah. Voda je odnesla obe povezavi.

Ne, nima smisla domov v posteljo in sanjat do jutra.
 
Z Dikom zamenjava gorovje in se znajdeva na poti na Stol ...




V vetrovnih in ledenih sanjah sem oblečena toplo, čeprav na nebu zakurijo.


Oo, presnete sanje, kaj se v njih pojavi! Celo nova vremenska postaja.
 


JA, res je, vse skupaj se mi le sanja ...














Ko žarečo kroglo posrka oblačen pokrov, se v sanjah obrnem in odbrzim navzdol.
 



Na Prižnici srečam zagnanega planinca, ki jo maha v svoje sanje že stosedemintridesetič.
Da ne bo pomote, v letu 2012!


Ko se sanje končajo, je treba nekaj pojest in odhitet deeelat.

Kot sem obljubila - ob desetih sem na na vrtu v Kranju razpostavljala rastline, da so lastniki lahko začeli s sajenjem ...


4 komentarji:

VANJA pravi ...

Oooo, kakšne lepe sanje! Ali resničnost?

Anonimni pravi ...

Kaj če bi vi nam kaj več povedali o Diku? Enostavno občudujem in zanima me kako to, da je vedno z vami?

Anonimni pravi ...

Tudi mene zanima Dikova zgodba!!!

Anonimni pravi ...

Kaj naj rečem, Draga Ruth... in kdaj spiš za zdravje? Pazi nase, prosim in te lepo pozdravljam.