torek, 11. december 2007

Jesensko zimski članki

Danes sem vstala pred četrto uro. Najprej sem Mihu naredila zajtrk, saj se mu je mudilo v Bolgarijo. Biatlonci mladinci so bili doma cela dva dneva. Ribji namaz s kalčki kvinoje in lucerne mu je teknil!

Nato sem se z vso vnemo lotila pisanja članka za Družino.
Pri opisovanju svetopisemskih rastlin je prišla na vrsto akacija. Kako sem napletla zgodbo, da sem na koncu prišla do kaliandre, boste lahko prebrali v četrtek.

Verjetno pa v reviji Moj mali svet niste spregledali Cvetja v jeseni. Poglejte novembrski članek.

Zadnjič ste v prilogi Deloindom zasledili članek o prezimovanju naših poletnih prijateljic.
Tu je še nekaj delovnih slik.
Ja, ni jim najbolj "z rožicami posuto"!
V temni garaži ...
Kako so pelargonije "zahtevne" - celo v svetli garaži jim rumenijo listi.

Skrbna soseda vsak dan na stežaj odpira vrata hleva.

Nageljne je umaknila na notranjo stran ganka.

Številne rastline se odlično počutijo v svetlih, nezakurjenih vežah. Tam imajo ravno prav svetlobe, zaradi odpiranja vrat pa se vsak dan temeljito "prezračijo".

Aloja in citronska trava sta tako tudi vedno pri roki.

A saj veste, po čem hrepenijo sezonske rastline!
Tako kot mi - po zimskem vrtu :)

Tam kar cvetijo in cvetijo ...

In se spogledujejo z jesenskimi zasaditvami.

Kar nekaj poletnih rožic pa se najbolje počuti pri "štedilniku" - okrasne koprive na primer. Ne pozabite, da bodo najlepše, če jih bomo vso zimo pridno vršičkali.

Naslednje slike so nastale, ker sem zaradi pisanja jutro preživela za računalnikom.
Ko sem vedno lačnim ptičkom na teraso nesla sončnice, sem osupnila nad bleščavo. Ob pol desetih sem jo ujela za las ...


Ni komentarjev: