ponedeljek, 24. december 2007

Namig za sončen zimski dan

Pretekli teden sem bila na Komni dvakrat. V torek me je pozdravila zima s svežim snegom in modrim nebom, prepredenim z meglicami, v petek pa toplo sonce ter neizmerna bleščava preobraženega snega.

Tak sprehod je primeren prav za vse! Opremite se s palicami, gamašami, pohodnimi čevlji z žebljički, sončnimi očali. Ne pozabite na kremo z visokim zaščitnim faktorjem.

Sprva sva se z Dikom namenila proti Sedmerim jezerom, a pot ni bila pregažena.

Zato sva jo ubrala v drugo smer - proti Bogatinskemu sedlu. Nameravala sem do Krnskega jezera, a ko je zmanjkalo uhojene poti in sva gazila, mi je postalo jasno, da cilja ne bova dosegla. Nič zato! Uživajte z nama ... Več slik je v albumu.

Ko sva dosegla Bogatinsko sedlo, je "zmanjkalo poti". Veter na drugi strani sproti prekriva sledi.

Hoja je bila preizkus težnosti. Tam, kjer se sneg predira, skušaš biti čim lažji, na ledu pa težaaaak!

Ni slabo, če imaš s sabo vlečno službo !

Opomini preteklosti ...

In nazaj proti Krnu ...

Še nepozabni, meni najljubši motivi ...

1 komentar:

Anonimni pravi ...

Vse slike so navdušujoče! Prišlo mi je na misel, da bi mogoče enkrat za spremembo napisala knjigo o hoji v gore - za ženske. Mogoče za take, ki bi šle kdaj tudi same, pa ne upajo. . .

Želim lep Božič!

Marija