sreda, 19. december 2007

"Podoba raja"

Na Bled sem pred desetimi leti vozila Pio. Čas, v katerem je naša, takrat mala deklica, spoznavala osnove baletne umetnosti, sem izkoristila za tek okoli jezera.
Spomnim se, da sem na začetku naredila en krog. Kmalu sem spoznala, da z malo hitrejšimi koraki v eni uri dvakrat objamem jezero.

Seveda smo včasih na Bled hodili tudi na drsanje ...

Danes popoldne sem lepote Bleda odkrivala z druge pespektive. Tokrat sem se res dobro opremila - med veslanjem mi ni bilo tako vroče, kot včeraj v Bohinju.
Fotografirala sem s kompaktnim aparatom, tako, da so slike zgolj dokumentacija.
V opravičilo - pri zrcalorefleksnem je v mega velikih rokavicah (glej sliko) težko snemati pokrovček z objektiva :) Pa še škoda bi ga bilo - fotoaparata seveda, če se zvrnem v vodo ...
Danes sem na jezeru naredila več kot 200 fotk. Tako težko sem se odločila, katere naj vam pokažem. Kot ste že vajeni, slikce so v albumu.
Tu jih je le peščica ...

Ni komentarjev: