četrtek, 6. december 2007

Pester počitniški dan

Nekaterim obveznostim se ne da ubežati niti v počitniških dneh. No, tako me že nekaj časa "spremljata" dva članka. Danes sem pripravila slike za Deloindom ter začela s pisanjem besedila. A zaradi lepega vremena nisem imela obstanka za računalnikom.
Po jutranjem pozdravu soncu na Viševniku, sem se okrog dveh popoldne odločila, da grem še na en dvatisočak. Kam drugam - Stol mi je najbolj pri roki!
Torej. Pozno sem začela s turo, izbrala sem daljšnico po zabreški strani (razlog izveste jutri) - do Prešernove koče na vrhu Stola sva z Dikom prisopihala v temi ...
Nikoli več! Obljubim! Kajti - treba je bilo priti še v dolino. Vratolomni spust s čelno lučko sva opravila po žirovniški strani. Torej - tak podvig odsvetujem! Od doma je treba pravočasno!!!

Pa začnimo zjutraj. Ker je Raje, ki je zadolžen za jutranje bujenje, v Obertilliachu pri biatloncih, sem seveda prespala alarm. Zdoma sem se odpravila šele ob pol šestih.
Razmere na poti proti Viševniku so zimske, zato je napredovanje v hrib počasnejše. A povem vam - to je sedaj tisto pravo!
Tudi barve niso razočarale ...
Ura je tričetrt na sedem.

Četrt čez sedem

Sedaj, ko gledam slike, počasi dojemam prelestne rožnate barve.
Zjutraj je vse tako burno - hitro se ZGODI in še hitreje ZBLEDI ...

Sonce je vzšlo 24 minut čez sedmo. Sneg na grebenu se je obarval!

Sledijo posebni trenutki, ki jih ne znam opisati z besedami. Še ne!
Prav vedno naredim avtoportret, kajti vsakič je moja senca obdana z drugim odtenkom rdeče-rožnate barve.

Snežni kristalčki ŽARIJO! Ko bi to lesketanje znala z aparatom ujeti v večnost ..

Le zakaj je ta lepota tako hitro minljiva? Čez minuto, dve je vse drugače.

Pogled na našega očaka z vrha Viševnika 20 minut do osmih.

In 12 minut kasneje je nebo postalo temno modro.

Nahranila sem kavke - z nežveplanimi marelicami. To bodo zdrave :)

Dika ptiči ne zanimajo. Pasji lovec je vedno na preži za gamsi.

Še enkrat. Razmere so zimske - ne pozabite na ustrezno opremo!

Danes sem imela pozen zajtrk (združen s kosilom) - šele ob desetih.
Kefir, marmelada, sončnice ter obvezen dodatek - konoplja in kalčki.

Nato sem se posvetila članku in rastlinam, ki nas v decembrskih dneh razveseljujejo v naših toplih domovih.

Veste, kako izgledajo božične zvezde v tropskih krajih?
Te slike so iz Indonezije. Mama Slavka jih je naredila lani avgusta - na otoku Lombok.

No, bližje bo, če jih greste gledat na Kanarske otoke. Ta fotka je od tam ...

Preselimo se na Gorenjsko.
Za konec dneva so tu romantične slike iz Stola ...
Ura je 15:50.

Škoda - za počitek ni časa.

16:04

16:19

16:25

Take spremembe barvnega razpoloženja doživimo v pičle pol ure ...
16:30

16:33

16:37

16:44

Pri koči ob 16:58!

17:00

Ni komentarjev: