torek, 18. december 2007

Zimsko veslanje

Za tale podvig sem danes vstala zelo zgodaj.
Po mojem so Bohinjci mislil, da se okrog jezera smuka marsovec. Prav tako sem izgledala, ko sem v debeli rumeni puhovki iz kombija vlekla čoln.
Kako je bil prašen! Ja, celo poletje je sameval v skladišču.

Že na Viševniku sem ugotovila, da Bohinj pogosto pokriva pokrov nizke oblačnosti. Pa sem bila enkrat pod njim ...

Voda gladka kot olje, zrak čudovito zimski ...

Nehote sem plašila ptice.

Bilo mi je vroče. Oblačila sem odlagala, kot bi lupila čebulo.

Komaj čakam, da se naslednjič podam na jezero. Morda mi bo takrat vreme bolj naklonjeno.

Veslanje je naporen, a uživaški šport!!!
Na triatlonu sem jezero preveslala v 53 minutah, danes sem porabila pol ure več. Nikamor se mi ni mudilo ...

Ni komentarjev: