četrtek, 15. maj 2008

Pošta iz Dobenske Amerike

Očitno imam z blogerjem nek nesporazum, saj mi ne dovoli nalagati novih objav!

Ja, vedno se jih razveselim - vaših elektronskih razglednic.

Z Jasno sva prevčerajšnjim popoldne izbirali rastline za zadnji del vrta, ki čaka na ureditev. Malce kasneje pa mi je poslala slike s pripisom:
"Si bom dovolila poslati še en pokec fotk za dušo, ki komaj čaka še
tiste pike na i, ki sledi konec maja!
Potem pa samo še kanglico v roke in zalivat, pa duhat in vzdihovat ..."

Ker objavljanje fotk še vedno ni mogoče, si jih oglejte v spletnem albumu.

1 komentar:

Unknown pravi ...

Med nestrpnim čakanjem na nov vnos:-)naj omenim, kako zelo mi je prišla prav vaša knjiga Rožice za vse letne čase. Točno to je v njej, kar sem iskala, rožice za sonce/senco, razdeljeno na barve, na zahteve, na užitne, na takšne, ki nikoli ne razočarajo...
In med sprehodom po tržnici med rožicami naletim na zanimive ljudi, vsi po vrsti so ljubitelji rož in ko beseda nanese na Ruth, se šele začne prava debata: takšna o novostih, s katerimi nas seznanjate, o prijetni zasvojenosti s cvetočim okrasjem. Ja, to nas dela srečne, pomirjene in spojene z naravo. Želimo dandanašnji še kaj več?
In domov sem odšla bogatejša za angelsko in zvezdasto pelargonijo.
Hvala Vam, ga. Ruth, ker nam bogatite življenje.

Rožice, ki so sedaj v naši oskrbi, negujem kar se da lepo, z občutkom in z ljubeznijo.
In kar je najpomembnejše, komaj se zadržujem, da jih zalivam le toliko kot je potrebno. Bo že držalo, da je to v skrbi za rožice največji problem :-)
Lep vikend vsem ljubiteljem cvetočega okrasja naših hišk!