petek, 30. maj 2008

Spet ponočujem!

Obljubila sem si, da bom več spala. A kako?
Ta teden sem morala vsak dan napisat članek, pa obiskat tooolk vrtov.
Priznam - pošteno me preganja, da še nisem okrasila doma!
No, ko pa se spravim k temu opravilu, se stalno zmišljujem in zasaditve spreminjam in prestavljam. Dobro, da imam vrtnarijo blizu :)
Za teraso sem potrebovala dva dni (pravzaprav noči), da sem približno zadovoljna.
Do sedaj sem kupila ogromno loncev, a še nikoli tako dragega kot danes. Boste videli, na dopoldanskih fotkah ga še ni.
In prejle, eno uro po polnoči, bi se tam med rožce kar ulegla in uživala ob soju sveč in regljanju žab.
Pa bom rajši naložila nekaj fotk - za vzpodbudo vsem, ki ste - tako jaz, še sredi zasajevanja.

Zjutraj ...

Ožigi - sončne opekline na zahodnem balkonu!

Popoldne ...

To zasaditev sem kasneje čisto spremenila.

In zvečer z novo skledo ...

in mlečkom ter utrujenim Mihom.

Ko se stemni ...

Okrasila sem tudi balkon ob moji delovni sobi ...

pa okenske police na severni strani hiše, na podstrešju.
V soboto se bom lotila skled in gredic okrog trgovine!

Ni komentarjev: