Pred dobrim tednom dni se nam je pokvaril pralni stroj. Nabrala se je gora cunj ...
Potrpežljivo smo več dni čakali na serviserja.
No, ko je prišel, je po pogledu v boben prijazno povedal, da nas bo popravilo pet let starega stroja stalo najmanj 300 evrov in svetoval, naj kupimo novega.
Pet minut klepeta, nekaj trenutkov pisanja - na računu pa 25 evrov.
Jasno, serviser se je moral k nam pripeljat, a ob podpisovanju dokumenta me je prešinilo, da sama še nikoli nisem zaračunala svetovanja in prevoza za ogled.
Kaj pravite, zakaj?
2 komentarja:
Pozdravljena,
upam,da pri vas danes ponoči ni bilo tako hudo,kot pred tednom dni na Vrhniki....
Ruth, to je vaša poslovna odločitev, kako v cene vkalkulirate storitve (svetovanje in prevoz). Če jih ne, si s tem delate ekonomsko škodo. Sem pa vam že predlani predlagala, da bi lahko za individualna svetovanja (zasaditev korit in obešank) zaračunali simbolično 5 do 10 EUR. Z veseljem bi vam jih dali (vsaj jaz), saj v ta svetovanja vložite toliko energije, mi pa sadove uživamo celo poletje do pozne jeseni. Denar je energija, ki bi vam ga dali nazaj, ker se razdajate s svetovanji.
Moja kopalnica je trenutno tudi polna umazanega perila, ker nimam časa prati, pa tudi suši se počasneje. Serviser je verjetno zaposlen v večjem podjetju, zato je samoumevno zaračunal za kratek obisk in postavitev diagnoze. Če ne bi, bi ga šef za ušesa. Samostojni podjetniki pa velikokrat pozabimo/nočemo/ne moremo zaračunati takšnih stroškov. No Ruth, kaj pa je pri vas razlog?
LP
Helena G.
Objavite komentar