sreda, 1. oktober 2008

Rokove cvetke

Včeraj je takoj priletela pohvala za Aleševe rožce. Predvidevam, da jo je poslal Rok, ljubitelj cvetja iz Medvod.
Na začetku septembra sem od njega dobila pošto, v kateri je med drugim zapisal:
Tudi sam sem se opogumil in vam poslal nekaj mojih letošnjih zasaditev, ki so se kljub poškodbam ob neurju lepo opomogle.
Priznam, bila sem kar osupla nad barvno izjemno premišljenimi zasaditvami.
Torej, BRAVO Rok, Aleš in ostali fantje. Da ne bo kdo rekel, da so rožce le ženska domena :)




Še lanske zasaditve ...






Rok mi je prejle poslal slike rožic v originalni velikosti in povedal, da je star 18 let.
Juhej, na mladih svet stoji!!!

1 komentar:

aleš pravi ...

Kakšna presenečenja.
Včeraj me je presenetila Ruth, ko je nenapovedano objavila nekaj mojih fotk, danes pa so me presenetila Rokove zasaditve. Bravo Rok!!! Tudi mene je prevzela tvoja neverjetna barvna usklajenost in esteika zasaditev. Pravi profesor in to že pri osemnajstih! :)
Kar tako in pogumno naprej! Zelo bi si želel videti še kakšno tvojo kreacijo.

Aleš