ponedeljek, 23. marec 2009

Čas, ki beži med prsti

Vstala sva vstala ob štirih, se objela in odhitela vsak v svoj konec - jaz sem se posvetila članku za Družino, Raje žejnim rožicam v rastlinjaku. Ob šestih mi je šinilo skozi možgane - danes moj ljubi praznuje rojstni dan! Ko ga pokličem in se mu med solzami opravičujem, da sem zjutraj čisto pozabila, me je "potolažil" - "Lani si se spomnila šele ob desetih ..."
Jojoj, ta sezona, kako hitiva in kaj vse zamujava!

Imava premalo časa za prijatelje ...

za dobro hrano

in za hribe, ki jih občudujeva na daleč.

Včeraj sem si po predavanju po doooolgem času malce raztegnila noge in uživala ob barvah ...

No, v tem tednu imam turnejo predavanj po Sloveniji. Včeraj sem jo začela v Seničnem, nadaljujem pa v Starem trgu pri Ložu, Kobaridu, Laškem, doma, v Stražišču, Sevnici ter v nedeljo v Gornji Radgoni.

Ni komentarjev: