četrtek, 26. marec 2009

Cvetoče okrasje je med nami!

Včeraj sem vam svetovala pri sezonskih zasaditvah, pri urejanju vrtov in grobov - neprekinjeno od sedmih zjutraj do osmih zvečer.
Vmes je štorklja (poštar) prinesla sijoče, dehteče dete (po tiskarski barvi zaudarjajočo knjigo).
Ali danes, v tem hladnem, turobnem jutru, ko stojim na balkonu, res držim v roki moj deseti knjižni izdelek?
No, naj se hitro vrnem v toplo zavetje moje delovne sobe. V njej se je kupček vrtnarskih priročnikov v omari tule nad računalnikom povišal še za dober centimeter ...

Upam, da bo knjiga Cvetoče okrasje v prihodnjih dneh pristala na vaši knjižni polici ali na nočni omarici!
Veliko veselja ob prebiranju :)
Pa naj vam ne krade dragocenih uric, namenjenih počitku!

3 komentarji:

Anonimni pravi ...

Bravo vam še za eno lepo knjigico. Sem jo ravno včeraj malce prelistala pred spanjem ... SUPER in ČESTITKE.

Unknown pravi ...

Pozdravljena

Takoj zjutraj sem odhitela v MK.
Psički se je mudilo ven ,tako da sem jo prvič prelistala kar v bližnjem gozdičku.
Potem ,drugič v čakalnici pri zdravniku.Zdaj jo bom na brzino še enkrat.Popoldan pa čisto zares.
Čestitam,da vam uspe po toliko napisanih knjig še vedno pritegniti našo pozornost.
Našla sem nove rožice, nove kombinacije,nove ideje.
Zdaj se pa še bolj veselim novih zasaditev.
Polepšala ste mi dan.
Lep pozdrav
Beba

Anonimni pravi ...

Danes zjutraj je bila tudi moj prvi cilj knjigarna. Sedaj sem bogatejši še za eno čudovito knjigo!
S svojim slikovitim slogom pisanja Ruth poskrbi, da postane sprehod po Cvetočem okrasju nepozabno doživetje...
Iskrene čestitke!

Aleš