torek, 3. marec 2009

Ljubitelji rožic!

Včeraj sem bila z vami od sedmih zjutraj do osmih zvečer.
Prihajate nasmejanih obrazov, s slikami lanskih zasaditev in tudi z opravičili zakaj jih nimate.
Ob načrtovanju res uživam, zdi se mi, da vsako leto bolj.
Morda zato, ker se vse bolj poznamo. Čutim, da ste "tapravi" in vam ob slovesu ne sežem le v roko, temveč z veseljem objamem. Vem, da smo na isti valovni dolžini ...
Hvala vam!

Tokrat, v tem turobnem dnevu, v svet pošiljam cvetke, ki so razveseljevale člane družine Vogrinčič.

Leta 2008

2007

in 2006

Poleg sezonskih rožic sem dobila kopico utrinkov iz njihovega vrta ...

Tu pa je 241 slik. Uživajte, uživajte :)

3 komentarji:

tamara pravi ...

....čudovito!

Anonimni pravi ...

Ruth, tudi jaz vsako leto z veseljem pridem na svetovanje.
Ali kot je nekdo zapisal: Delati z ljubeznijo pomeni z nežnostjo sejati in z radostjo pospravljati žetev. Pomeni vnesti v vsako delo svojih rok tudi svojjega duha.
To ti čudovito uspeva in hvala ti.
Na ti bo dan prijazen.
Maja

Anonimni pravi ...

Ob prebiranju teh čudovitih fotografij sem opazila rožmarin na prostem tudi pozimi. A gre tu za kakšen prezimni rožmarin?

Hvala in lep pozdrav!!