sreda, 11. marec 2009

Po počitnicah

Kot sem pričakovala - danes mi je pregoreval telefon. Upam, da sem dogovorjene termine za svetovanja pravilno zapisala v dlančnik.
Torej, hvala za potrpljenje vsem, ki ste prihajali na posvet. Z vami sem bila od pol sedmih zjutraj do poznih večernih ur. Naredili smo številne sveže kombinacije sezonskih zasaditev. Kot ste opazili - letos po arhivu ne iščem lanskih načrtov. Ker se že dobro poznamo, vse delam znova, povsem neobremenjeno s preteklimi kompozicijami. Vodilo so mi vaše želje in seveda slike rožic, za katere vas vedno znova prosim, da jih prinesete s seboj.
Danes sem začela z rezervacijami rastlin za zasaditve vrtov. Imamo bogato izbiro grmovnic in dreves, ki jih imam še posebej rada, zato vem, da mi bo to delo res v veselje.

Ker sem z mislimi še malce v toplih krajih, poglejmo, kaj se skriva za visokimi ograjami vrtov na podeželju v pokrajini Murcia na jugu Španije ...


















V nedeljo sem našla celo vrtnarski center, ki pa je bil takrat zaprt.



Ni komentarjev: