četrtek, 2. julij 2009

Cvetoče viseče lantane

1. junija mi je Mojca poslala sliko lantane, ki ji za razliko od ostalih rožic še ni cvetela.

Včeraj, točno po enem mesecu, pa me je prijetno presenetila s pošto, v kateri pravi:
Z veseljem vam sporočam, da so si moje lantane opomogle in prav lepo cvetijo. Moram pa se tudi pohvaliti, da mi je letos prvič uspelo sami vzgojiti kar precej rožic. Med drugim vsa zmajeva krila, bodalico, perjanko, koprivo, sanvitalijo, dihondro in drobnocvetni mleček. Še to. Tudi meni parajo živce zelene uši.

Bravo, draga Mojca, čudovite zasaditve, take - "za nahranit dušo".
Še dopis.
Takole je prava ljubiteljica sama razmnožila rožice ...
Dihondro in sanvitalijo sem januarja posejala (seme sem nabrala lani). Dihondra res raste zelo počasi, tako da sem se bala da ne bo nič iz nje, zdaj pa že kaže vse svoje čare.
Sanvitalijo pa sem nato še napikirala v lončke, je pa res, da kot je nezahtevna in vzdržljiva čez leto, pri razmnoževanju ni tako. Vzklije zelo hitro, potem pa tudi hitro propade. Mi je pa iz 20 sadik uspelo ohraniti (te ste videli tudi na sliki) samo 6 rožic.
Perjanko sem lani eno kupila. Jeseni pa razdelila na 4 dele in praktično pozabila na njo na podstrešju. Pa je vseeno spomladi pokazala znake življenja. Zalila sem jo zdaj imam 4 čudovite trave. Drugo leto jih bo pa še več.

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Ruth!!!

Tole pa je presenečenje. Sem kar malo v zadregi.
Cvetlični pozdravček.

Mojca

Ruth pravi ...

V zadregi???
Jaz sem takoo ponosna na vas, draga Mojca, da znate prisluhnit rastlinam!!!
Se priporočam še za kakšne nasvete :)
Pozdrav iz cvetočega Podvina,
Ruth