sreda, 8. julij 2009

Nežkino veselje

Kako sem se nasmejala, ko sem prejle dobila pismo iz Dolenje vasi!
V resnici sem pozabila, kdaj je zasaditev nastala - pred dobrim letom? A vidim, da so se rastline že lepo razrasle. Zanje namreč skrbi velika ljubiteljica Nežka.
Takole je zapisala:
Da ne bom gledala samo slike drugih na blogu, vam pošiljam tudi svoje rožice, ki so za mene izmed vseh najlepše. Občudujem jih, veselim se jih in sem zadovoljna.







Torej, sem v pričakovanju fotk vaših najljubših cvetočih prijateljic ...

1 komentar:

Anonimni pravi ...

Pri vas sem kupila rožico, imenovano ančica ali nevestica. Zanima me kdaj omenjena rožica cveti, ker moja ančica še nima zvončkastih cvetkov?

Ko boste imeli pa malo časa, bi vas prosila, če mi oz. nam napišete kako se pravilno poreže (in kdaj) sivko, ki bo kmalu odcvetela?

Hvala in lep dan,
Barbara