četrtek, 16. julij 2009

Navadni kosmuljek

Zadnjič je na blog priletelo, ne vem od koga, ker je brez podpisa ...

Eno vprašanje čisto tako: Ko sem bila na Kamniškem vrhu, sem bila zelo presenečena nad rožicami. Opazila sem rožico, čisto podobno beli gavri. Ali je to divja gavra? Ali si jo že opazila kdaj v planinskem svetu? Jaz jih obožujem. Tisti nežni cvetki, ki poplesavajo v vetriču ... Škoda, da nisem imela fotoaparata s seboj. Bi jo slikala.

No, navadni kosmuljek Anthericum ramosum, sem slikala včeraj, ko sem tekla na Storžič.
Sodi v družino lilijevk, z gavro, ki je stepska rastlina, ga povezuje le oblika cveta.
V naših hribih je ravno zacvetel in zato bomo še dolgo uživali v njegovi lepoti, kajne :)

Pa še ena fotka , da vidite, kako vzorno skrbim za planinske kavke. Na vrhu sem si z njimi delila brusnične kroglice.

Ni komentarjev: