sreda, 30. september 2009

Jesenska preobleka

Nameravala sem se je lotiti danes, saj moram do jutri oddati članek o jesenskih zasaditvah. A v ponedeljek sem izvedela, da bomo to tematiko tudi posneli za TV.
Torej - akcija se je morala odviti bliskovito.
Še zadnji pogled na rastline, s katerimi smo si delili teraso od pomladi.

Edina rastlina, od katere se še nisem mogla posloviti, je cigaretka.

Sicer pa, vse pripravljeno za prihod novih rastlin.

Akcija!

Snemalna ekipa

Potem je, kaj pa drugega, sledilo pospravljanje.

Poglejte, kaj je nastalo ...

Pred kamero sem posadila korito, ki bo v Ljubljani razveseljevalo Pio in Miha.
Voditeljica Irena se je čudila - "Le kako si lahko v tako majhno korito posadila štiri rastline?"
Ja, na jesen mora biti tako. Na gosto, saj se rastline, z izjemo mačeh, ne bodo razrasle.

Kot vedno.
Nova zasaditev me tako očara, da se je ne morem nagledat.
Slike so nastale zvečer ...

In seveda, takoj zjutraj sem nove rastline pobožala s pogledom :)

1 komentar:

Pia pravi ...

Moje rožce so slavne :)