nedelja, 20. september 2009

Nedeljski miks

Zgodnje jutro sem začela z branjem. Trenutno imam v rokah knjigo Nade Rotovnik Kozjek Gibanje je življenje.
Preden sem se odpravila zalivat žejne rožice, sem poskrbela za zajtrk. Skuhala sem kamutove kosmiče in vročo čokolado iz kozjega mleka.
Ob devetih sva šli s Pio v Ljubljano. Najprej sva se ustavili v prijetnem vrtičku ob Koseškem bajerju, kjer sem po gredicah razporedila čebulnice.

Nato je sledilo mukotrpno nakupovanje v BTC-ju. Uf, to je pa res kazen, a dvakrat na leto - jeseni in spomladi, se s hčero morava spopasti tudi s tem.
Srečni, da sva opravili, sva si ob koncu privoščili slasten kostanj in dobra volja je bila spet tu!

Mama Slavka je imela rojstni dan junija, ata Jaka avgusta, a se do sedaj naša številčna družina ni uspela zbrati na pikniku. Vedno je nekdo manjkal.
No, pa nam je, na pragu jeseni, le uspelo ...


Prvo presenečenje po prihodu na Mežaklo - kopica gob in med njimi velikanka!

Dik je imel kopico varušk! Komaj se je utegnil najesti :)

Miha, Jan in Neža so poskrbeli za adrenalinske užitke najmlajših.
Kako izgleda prosti pad? Sedaj vedo vsi!

Še najmlajša junakinja - v kiklci

je korajžna mahala z rokami kot ptička ...

Ooo, kako hitro, prehitro, je minila nedelja!!!

Zadnjo v poletju sem zaključila tako kot vse v letu - s pisanjem članka.
Da boste lahko brali moje misli v novi Družini!

Ni komentarjev: