sreda, 16. september 2009

Kot polhek

Miha videva v naši hiši polha. Majhno, fletno živalco. Le kako to, da našega "hudega" kuža ne moti, Dik ga sploh ne preganja.
Mene pa skrbi, če bo polh začel delat tako škodo kot v savni. Tam je naredil v leseno steno štiri luknje in vedno, ko ležim na vročih deskah, čakam, kdaj mi bo kakšen srčkan polhek skočil v naročje.

No, v teh dneh sem mu podobna. Delam zalogo za zimske dni.
Popoldne mi je zaradi bolezni lastnika vrta odpadlo svetovanje, pa sem naredila 70 češpljevih cmokov in za povrh še nekaj svaljkov. Zamrznjeni se bodo postopoma selili v ljubljansko kuhinjo k Pii in Mihu.
Recept je Matejin in sem ga že napisala, a ga z veseljem ponovim.
Potrebujemo:
300 g skute
150 g kamutove moke
2 žlici kokosovega olja
jajce in sol
Iz kilograma skute in polovico toliko moke je nastalo 45 cmokov.

Stroj zmeša sestavine ...

Sledi malo igračkanja.

Takole sem češpljeve cmoke pokrila in nesla v skrinjo. Potem je Miha zamrznjene zapakiral v vrečke.

Mimogrede sem spekla še kamutov kruh. To je zame najjjboljša sladica!
Vprašajte ob priliki Rajeta, kaj mi je rekel, ko je jedel tale kruh.

No, moj naslednji projekt bo posvečen testeninam iz kamuta. Komaj čakam, da bom imela čas!
Matejina mi je prejle poslala slikce, da vidim, kako to gre. Škoda, da nimam več majhnih otrok :)
Ko je pa taka zabava ...

Kako se bom lotila dela? Najprej bom prebrala članek v Družini!

1 komentar:

Anonimni pravi ...

Pozdravljeni!
Iskrene čestitke za uspeh na ultramaratonu.
Prosim pa še, če nam zaupate recept za kamutov kruh. Ali mogoče sledi tudi knjiga o zdravi prehrani?